Počet stránek ve webu: 43.176

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Před 3 roky (1/2017) jsme s manželkou koupili novostavbu. 01/2018 se objevila vlhkost zespodu zdí. Firma provedla nové zaizolování domu a 01/2018-01/2020 bylo vše v pořádku. 01/2020 nastal stejný problém. Zvažuji odstoupení od koupi domu, ale nejsem si jistý co z toho vše vyplývá.

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.00 (1 hlas)

V polovině listopadu 2019 mi byla nasazená zubní náhrada, celé horní patro. Měla jsem velmi specifické požadavky o tom, jak má náhrada vypadat, když jsem ji konzultovala v laboratoří dva týdny předtím. Ukázala jsem panu laborantovi několik fotografií. Rozhodla jsem se práci reklamovat, protože zdaleka neodpovídá tomu, co jsem si objednala.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Koupil jsem si nemovitost, kupní smlouva je podepsána a vše zaplaceno. Bohužel předání nemovitosti se značně protahuje, protože strana prodávájící nespolupracuje, i když je ve smlouvě uvedeno, že obě strany jsou povinné spolupracovat. Momentálně nemohu dostat od strany prodávající žádné podklady týkající se domu a vybavení.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Při opravě pračky je servisem vyměněno vypouštěcí čerpadlo. Otázka: jaká je délka záruční doby na provedenou práci a jaká na vypouštěcí čerpadlo? Platí, že na provedenou práci je záruka 3 měsíce a na čerpadlo 24 měsíců? Děkuji za odpověď.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Ráda bych se informovala, zda a jak mohu reklamovat službu resp. seminář, kterého jsem se zúčastnila. Na začátku listopadu 2019 jsem se zúčastnila placeného psychologického semináře. Autorka semináře na svých webových stránkách i dalších propagačních materiálech popisuje, co vše se během semináře účastník naučí, k čemu díky semináři dospěje a jak se během semináře bude cítit dobře.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Při prodeji vozidla jsme se ústně dohodli, že přepis vozidla provede kupující. Naivně jsem doufal, že kupující dohodu splní a proto byl opatřen plnou mocí. Po uplynutí doby na přepis vozidla nemám žádné informace o přepisu vozidla v registru vozidel. Kupující nekomunikuje. Kupní smlouvou disponuji.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

03/2019 jsem zakoupila starší vozidlo. Pár dní po jeho zakoupení byly shledány závady, které bránily v bezpečném provozu vozidla. Kontaktovala jsem prodejce a bývalou majitelku tohoto vozidla (písemnou formou) o těchto závadách. Prodejce přislíbil nápravu, ale její realizace neustále oddaloval.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Prodali jsme auto 20 let staré, do posledního dne užívané. Při koupi jsme kupujícího upozornili, že "hučí" ložisko. Po 1.000 km je třeba dolívat olej a špatně se posunuje sedadlo. O jiných závadách jsme nevěděli. Nyní se nám po 14 dnech kupující ozval - dal auto zkontrolovat údajně "odborníkem".

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

2015 jsme zakoupili nezkolaudovanou nemovitost - rodinný dům. 05/2019 se na zdech a podlahách začaly objevovat praskliny, což stále pokračuje. Pokud bychom jako reklamaci požadovali po původním vlastníkovi finanční částku na provedení nutných úprav, jakou máme naději a možnost na její získání?

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)

17.05.2019 jsme koupili nové auto Tucson NL v KB car Liberec. U předání vozidla byly známky poškození "lak rýha, zadní sedadlo poškozené, poškrábané zadní palubové středové čelo", vše bylo odstraněno, kromě středního palubového čela. V červenci 2019 jsme byli s autem, ohledně špatných jízdních vlastností.