Počet stránek ve webu: 43.214

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Chystáme se spustit e-shop, kde budeme vyrábět obrázky na zeď se jménem, datem narození a mírami dítěte podle přání zákazníka. Chtěla bych se zeptat, zda v takovém případě platí, že zákazník nemá právo na odstoupení od smlouvy v zákonné 14denní lhůtě?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Jak je to s dobou, do které musí být vyřízena reklamace výrobku (dron) v záruce. Konkrétně v mém případě prodejce požádal o prodloužení, po "zjištění", že výrobek je poškozený - uvedeno mnou již v okamžik předání k opravě. Nyní jež je to více než dva měsíce od předání, na moje dotazy, jak je to s posouzením, nikterak neraguje.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Rekonstrukci rodinného domu jsem zahájila 16.5.2017 firmou "Lukeš- střechy, stavební firma." Jednalo se o opravu fasády, balkonu a střechy. Pan Lukeš mi nabídl různé střešní krytiny, se kterými umí pracovat. Po pár měsících se začala střešní krytina větrem nadzvedávat (po každé na stejné straně stejné šindele) a od té doby řeším neustálou opravu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

25.7.2019 jsem si nechala smontovat vyrobenou kuchyňskou linku panem Popem (stolař). 28.8.2019 jsem s ním ústně probírala reklamace na pojezdy v šuplících, díru kolem baterie, vypadávající úchyty. K dnešnímu dni mám další závady. Požadovala jsem zpětně rozpis nakoupeného materiálu a fakturu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Na základě odsouhlasené cenové nabídky jsme provedli zákazníkovi stavební práce a to: dodávku a montáž bazénové technologie, dodávku a montáž folie, dodávku a montáž dlažby a dodávku a montáž zastřešení. Zákazník si HS prováděl sám. V tělese bazénu jsme vyrovnali nerovnosti a položili folii.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Zakoupil jsem Volkswagen passat 16.7.2019 a 22.8.2019 jsem pří jízdě prošlápl brzdu ale podařilo se mi zastavit a pomalu dojet do servisu. V servisu po 2-3 dnech bylo zjištěno, že jsou totálně zničené brzdové destičky i kotouče na přední nápravě a zničené destičky a kotouče zadní nápravy.

1 1 1 1 1 Hodnocení 3.50 (2 hlasů)

Chtěli jsme s manželem vyměnit staré auto za novější. Na internetu jsem našla nabídku, která mi vyhovovala a patřila Autobazaru Klimkovice. Dne 23.8.2019, jsme tedy s manželem přijeli do Autobazaru Klimkovice. Na místě, v kanceláři autobazaru byl jeden člověk, který nám otevřel oplocený prostor, kde se auta nacházela, a vybídnul nás, ať se porozhlédneme.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Když klient podepíše Rezervační smlouvu/SOSBk na nemovitost a při následné prohlídce před uzavřením kupní smlouvy zjistí, že rozměry sprchového koutu neodpovídají prováděcí dokumentaci, která mu byla předložena, resp. jsou i jiné drobné odchylky vynucené na stavbě při provádění jelikož architekti udělali chybu, mám právo na uplatnění reklamace na jakost výrobku a nebo nějaký jiný typ reklamace? Jde o to, že není ještě vlastníkem. Děkuji Ivo.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Po zakoupení chaty jsme při dešti zjistili, že do chaty teče. Někde je děravá střecha, prodávající tuto skutečnost zatajil. Přitom o vadě musel vědět, protože je na střeše poteklý trám vodou a je mírně plesnivý. Jde tedy o dlouhodobou záležitost. Jak máme postupovat? Je možné požadovat slevu z kupní ceny?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Mám dotaz ohledně zakoupeného výrobku Thermomix v hodnotě 35.000 Kč. Pro snadnější pochopení případu jsem si dovolil přiložit korespondenci v příloze. Bohužel společnost Vorwerk mi odepsala jejich nesouhlasné stanovisko s reklamací. Zajímal by mne váš pohled, zda-li mám jako spotřebitel šanci tento spor vyhrát.