Počet stránek ve webu: 38.815

Pomohla Vám poradna? Pomozte poradně darem uhradit služby jejích právníků.
Číslo bankovního účtu: 2500220711 / 2010 . Děkujeme! Financování poradny - info.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Koupila jsem rozbalený vysavač na baterii (Dyson) s roční zárukou. Těsně před koncem záruky se výrazně snížil čas vysávání. Faktura byla vystavena 21.5.2017 a 20.5.2019 jsem prodejci odeslala e-mailem reklamační list, který má na stránkách, a vysavač následoval poštou. Reklamace mi byla zamítnuta s odůvodněním:

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Jsem majitelkou CHS a chovám psy s průkazem původu, tedy PP. 10.8.2018 jsem prodala štěně * 17.6.2018 novému majiteli. Štěne bylo prohlédnuto veterinárním lékařem při kontrole vrhu, kterou jako CH, S máme povinnou. Štěně bylo shledáno "zdravé a bez vad". Po prodeji cca 2,5 měsíce (celou dobu majitel o pejskovi informoval jak se mu daří, jak prospívá a jak jej milují) píše, že pejsek neraguje na rány na hluk, na volání, ale jinak je v pořádku, baští, hraje si, o vše se zajímá.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

2014 jsem si koupil v Kauflandu 8 balíků dřevěných dlaždic. Bylo toho přesně 8m2. Měli to být kvalitní dlaždice, vyrobené v Německu. Chtěl jsem je použít na terasu. Bohužel z toho sešlo a tak jsem dlaždice uschoval u nás v komoře, kde je normální teplota a vlhkost. Po pěti letech m řekla manželka že jí tam ty dlaždice zavazí a ať se toho zbavím.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Reklamovali jsme televizi do 6 měsíců od jejího nákupu. Nákupní cena televize byla cca 16.000,-. Po krátkém užívání se na obrazovce objevily svislé pruhy. Přečetli jsme si manuál, kde bylo psáno, že se může jednat o aktualizaci software, pokud aktualizace nepomůže, máme kontaktovat značkový servis. Pruhy bohužel nezmizely, volali jsme do servisu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Příteli bylo před pár měsíci nabouráno auto. Pravá strana vozidla byla poškozena. Vozidlo bylo v rámci pojištění odpovědnosti viníka odvezeno do autorizovaného servisu a tam spraveno. Byla poškozena přední náprava (kolo a nárazník i světlo bylo vyměněné). Po pár měsících se začalo mlžit přední pravé světlo. Přítel odvezl vozidlo do toho samého autorizovaného servisu s tím, že světlo je zamlžené.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

01/2018 jsem koupila pozemek - orná půda. Dle vyjádření realitní kanceláře je pozemek "určený k výstavbě". Dle územního plánu jako obytná plocha smíšená - pozemek byl rezervován již od 12/2016, kdy byla možnost výstavby (tento pozemek se dělil na 4 části, kdy jedna byla již ve 12/2016 prodána a v roce 2017 se tam postavil dům, tudíž jsme neměli žádné obavy, že by jsme nemohli i my).

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Prosím o radu, jak lze postupovat v případě, že řemeslník (instalatér/topenář) nám oproti původní domluvě, dodal jiný systém vytápění, s tím, že bude splňovat požadavky, které jsme na vytápění měli, ale nesplňuje. Mezi neustálými průtahy nás přesvědčoval, že stačí jenom něco seřídit, dodat ještě nějaké čidlo atd. , a bude to fungovat jak má.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Před 14 dny (11.2.2019) jsem koupil na bazaru elektrický vozík pro invalidy a s prodávajícím jsem konzultoval, jestli je baterie v dobrém stavu a on uvedl, že vozík není jeho a že přesně neví a uvedl, že vozík stačí nabít a baterie má velkou výdrž. Při koupi jsem vozík kousek projel a fungoval, ale když jsem přijel domů, tak jsem ho chtěl projet a ujel kousek a baterie vybité.

5 1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)

08/2016 (extrémní tepla, sucho a několik měsíců nepršelo) jsem koupila přes RK dům cca 100 let starý. V inzerátu bylo uváděno, že je po částečné rekonstrukci - okna, střecha, podlahy. Majitelka tvrdila, že zde bydlí a tudíž dům je ihned obyvatelný. Dům jsme viděli 2x, kdy byl plný vybavení, na zemi lino, na oknech záclony atd. Při předání byly zazděné komíny, přesto, že si to nikdo nevyžádal a před předáním jsem chtěla na RK doložit revize 2 komínů, protože jsme se vydali ze všech peněz a tak jsme plánovali, že minimálně rok budeme topit v oněch komínech.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

11/2018 jsem prodal automobil, který byl v naprostém pořádku bez jakýchkoliv vad. Na konci března 2019 se ozvali kupující majitelé s tím, že mají dost vážný problém s autem. Vysypala se prý převodovka a že vědí, že jsou v půlroční záruční době, tak že se tímto ozývají, jak to budeme řešit. Chtějí nějakou finanční kompenzaci a že automobil má najeto více, než jsme uváděli.