Počet stránek ve webu: 43.214

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Dcera si 2023 koupila běžecký pás Sportage Orion v ceně 18.990 Kč. Přístroj ne vždy, ale velmi často vyhazoval jistič od bytu i celého patra panelového domu. Proto jej s přítelem reklamovali a servisní technik přijel a něco na něm vyměnil. Později se ukázalo, že to nepomohlo. Z pracovních důvodů se přestěhovala, ale i tam za docházelo vyhazování jističe (ne vždy), navíc se začalo na displeji objevovat chybové hlášení E3, které si nafotili.

Po domluvě s prodejcem bylo téměř stokilové zařízení zabaleno a odvezeno dopravcem do servisu, kde bylo údajně opraveno, ale už bez protokolu o opravě, jen se mailem zmínili, že byl vyměněn proudový filtr a stroj je už v pořádku. Pás vyhodil jistič hned napoprvé, přičemž vznikla ještě i jiná škoda (nový wifi router se v tom okamžiku spálil přepětím v síti), proto už pás víckrát nespustili. Dcera nahlásila poruchu potřetí, po týdnu urgovala mailem nějakou odpověď, které se nedočkala a telefon jí také přestali brát. Poslední její výzva mailem proběhla 10.3. 2024. Jak má, prosím, dál postupovat v řešení této situace? S pozdravem Marek.

 

ODPOVĚĎ:
Po uplynutí 30 dnů od reklamace má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy, tzn. doporučoval bych zaslat odstoupení od kupní smlouvy s tím, ať prodávající vrátí celou kupní cenu za pás. Dopis doporučuji zaslat poštou doporučeně na adresu sídla prodávajícího nebo datovou zprávou. Pokud prodávající kupní cenu nevrátí, lze tuto nárokovat soudně.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.