Počet stránek ve webu: 40.710

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Byli u mě topenáři udělat nový rozvod topení. Vše bylo domluveno ústně, bez smlouvy o dílo. Při smluvním ujednání byla domluvena cena za jimi navrhnutá tělesa, rozvod, bourací práce apod. Když přijeli, dodali 2 menší tělesa než bylo domluveno a odmítli dělat bourací práce, že nemají vybavení.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Objednal jsem pobyt na chalupě, přes server tippobyt.cz. Z uvedené ceny nebylo jasné, že platba zálohy 5.000 Kč je pouze provize tippobytu za zaslání kontaktu na majitele objektu. Nyní, s ohledem na pandemickou situaci, požaduji storno objednávky a návrat zálohy. Výzva k platbě zněla následovně:

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Obracím se na Vás s dotazem, zda jste schopni zjistit zda jsem v právu či nikoli. Jedná se o spor se sázkovou společností o neuznání výhry u kurzového live sázení. Nestalo se tak poprvé a nedá mi to nechat to takto dal být. Jen tak se rozhodnou zpětně anulovat daný tip a neuznat výhru. Píši, že příležitost už byla uskutečněna a čas tiketu uložení byl třeba o vteřinu později.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Jsem provozovatel restaurace a část mých klientů mi začala platit stravenkami Sodexo. Tak jsem oslovil tuto firmu, aby mi proplatila jejich stravenky. Řekli mi, že s nimi musím mít uzavřenou smlouvu a potom mi to proplatí. Tak jsem tu smlouvu uzavřel a oni mi strhávají z každé transakce 2,5 až 5,9 %.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Uzavřela jsem smlouvu o podnikatelském úvěru s jistou firmou. Ve smlouvě je dané, že splátku musím zasílat na daný účet a VS je číslo smlouvy. Pokud zadám špatný VS platím sankcí 500 Kč. Teď mi došel e-mail z jejich firmy, že z důvodu reorganizace mám platby zasílat na jiný účet a pod jiným VS.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Mám sepsaný zakázkový list a zakázku řádně dokončenou, zákazník mi po dokončení zakázky (výroba a montáž hrobu) již přestal komunikovat a nemůžu se domoci, aby doplatil tuto zakázku. Jedná se o doplatek ve výši 207.000 Kč, prosím o radu jak toto efektivně řešit. Děkuji Hynek.

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)

Pracovala jsem jako OZ makléřské společnosti od 7.4.2004. Na určité drobné nesrovnalosti jsme si zvykli, až na tu poslední. Začátkem roku 2015 se začalo proslýchat, že snad budou nižší provize. Nedostali jsme žádné písemné uvědomění, ani dodatek smlouvy. A v červnu, jsem dostala provize nižší o 36% (původní provize 1.668 se změnila na 1.061), což není málo.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Ve skupině https://www.facebook.com/groups/708343813445884 jsme poslali hromadnou stížnost na vyhodnocení prezidentských voleb v USA Tipsportem, kdy vyhodnotil již 15.12.2020 ale oficiální výsledky budou až 6.1.2021. Z Tipsportu nám přišla odpověď, že reklamaci neuznávají a nám se to nelíbí, protože oficiální výsledky prezidentských voleb ještě zveřejněny nejsou.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

U společnosti Fortuna jsem uzavřel online sázku za částku 40.000 Kč. Fortuna tuto sázku vyhodnotila jako výherní a připsala mi na hráčský účet výhru ve výši cca 63.000 Kč. Já jsem tedy toto v dobré víře považoval jako vyhodnocení správné a toto výherní částku jsem pak dále používal na další sázky, které byly všechny proherní.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Jsem obchodník OSVČ, provozující eshop. Na eshopu jsme přijali objednávku zahraničního zákazníka z Francie. Objednávku jsem zrealizovali, zákazník zboží zaplatil a my jsme jej prostřednictvím spedice DPD odeslali na jeho adresu. Bohužel spedice zásilku poškodila a my jsme uplatnili u spedice reklamaci. Reklamace byla uznána.