Počet stránek ve webu: 43.399

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.36 (2396 hlasů)

Jak a kdy poslat dotaz do poradny?

Vzhledem k ekonomickým problémům poradny na začátku roku 2019, jsme byli nuceni (po 10 letech existence) od března 2019 zavést administrativní poplatek za zpracování dotazu. Vyhnuli jsme se tak zrušení příjmu dotazů a odvrátili jsme tak zakonzervování a úplné ukončení služeb poradny pro vás klienty.
Věříme, že nás pochopíte a děkujeme za to.
 

PŘEDNOSTNÍ DOTAZ

79/dotaz
  • Rozsah:
    všechny oblasti práva
  • Kdy dotazy přijímáme?
    KAŽDÝ DEN
  • Kdy budu mít odpověď?
    Do 5 pracovních dnů

BĚŽNÉ PRÁVNÍ DOTAZY

30/dotaz
  • Rozsah:
    všechny oblasti práva
  • Kdy dotazy přijímáme?
    1x/14 dní v pondělí (liché týdny)
  • Kdy budu mít odpověď?
    Do 14 dnů

EXEKUČNĚ-INSOLVENČNÍ PORADNA

39/dotaz
  • Rozsah:
    dotazy týkající se zahájení, výkonu, průběhu insolvence a exekuce
  • Kdy dotazy přijímáme?
    Max. 4 ks dotazy každý den vždy po 16. hodině
  • Kdy budu mít odpověď?
    Do 10 dnů

Poplatek za zpracování dotazu je jednorázový a administrativní. Nejde o platbu za právní službu. Právní služba je nadále zdarma.
Odpověď na poddotaz k původnímu dotazu ve stejné věci je rovněž zdarma a administrativní poplatek se již neplatí.