Jak a kdy poslat dotaz do poradny?
Vzhledem k ekonomickým problémům poradny na začátku roku 2019, jsme byli nuceni (po 10 letech existence) od března 2019 zavést administrativní poplatek za zpracování dotazu. Vyhnuli jsme se tak zrušení příjmu dotazů a odvrátili jsme tak zakonzervování a úplné ukončení služeb poradny pro vás klienty.
Věříme, že nás pochopíte a děkujeme za to.
PŘEDNOSTNÍ DOTAZ
79Kč/dotaz
- Rozsah:
všechny oblasti práva - Kdy dotazy přijímáme?
KAŽDÝ DEN - Kdy budu mít odpověď?
Do 5 pracovních dnů
BĚŽNÉ PRÁVNÍ DOTAZY
30Kč/dotaz
- Rozsah:
všechny oblasti práva - Kdy dotazy přijímáme?
1x/14 dní v pondělí (liché týdny) - Kdy budu mít odpověď?
Do 14 dnů
EXEKUČNĚ-INSOLVENČNÍ PORADNA
39Kč/dotaz
- Rozsah:
dotazy týkající se zahájení, výkonu, průběhu insolvence a exekuce - Kdy dotazy přijímáme?
Max. 4 ks dotazy každý den vždy po 16. hodině - Kdy budu mít odpověď?
Do 10 dnů
Poplatek za zpracování dotazu je jednorázový a administrativní. Nejde o platbu za právní službu. Právní služba je nadále zdarma.
Odpověď na poddotaz k původnímu dotazu ve stejné věci je rovněž zdarma a administrativní poplatek se již neplatí.