Počet stránek ve webu: 43.176

1 1 1 1 1 Hodnocení 1.00 (2 hlasů)
Zakoupil jsem dům a přístavky. Bylo mi řečeno, že je vše z cihel. Totéž je napsáno i ve znaleckém posudku. Vepřovicové cihly byly omítnuté, takže nebylo vidět, že nejde o pálené cihly. Jak se mohu nyní bránit? František

1 1 1 1 1 Hodnocení 3.00 (1 hlas)
Koupila jsem salám, ve kterém byly chrupavky, kousek kůže a chlupy, co mám dělat a jak dlouhá je záruční doba u potravin? Marie.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupil jsem si kolečkové brusle. V obchodě seděly, ale při jízdě hrozně tlačí a způsobují mi odřeniny. Reklamaci mi zamítli. Josef

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamovala jsem obuv, ale prodejce ani po 40 dnech nestihl boty opravit. Co mám dělat a na co mám nyní nárok? Izabela

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
U nás ve vesnici jsem se pohádal v soukromém obchodě s prodavačkou (je to majitelka obchodu). Ta mi od té doby odmítá cokoliv prodat. Rád bych se zeptal, jestli má na toto právo - tedy neprodat mi zboží ze svého obchodu. Děkuji za odpověď. Marek.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Chtěl bych se zeptat, za jakých okolností je možné reklamovat zboží v bazaru - konkrétně ojetý osobní automobil. Děkuji. Slávek

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.25 (4 hlasů)
Ráda bych se zeptala, jak dlouhá je záruka na brýle. Vendula

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupila jsem si zboží, později jsem odstoupila od kupní smlouvy. Firma mi ale sdělila, že peníze mi vrátí jen tehdy, pokud se zbožím přijedu osobně. Mám to ale přes celou republiku a cesta by mě přišla skoro dráže než samotné zboží. Mám právo odmítnout a poslat zboží poštou, tak jak to bývá zvyklé? Jarka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupili jsme si plynovou karmu, po několika měsících se z ní začalo doutnat a smrděl plyn. Průtokový ohřívač jsme reklamovali úspěšně, plynař si ale vzal za reinstalaci a znovuzapojení plynu 400 Kč. To nám ale prodejna odmítla uhradit. Máme právo na zaplacení této částky prodejcem nebo ne? Vlaďka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Zakoupila jsem si u renomované firmy, v domnění, že půjde o kvalitní výrobek, letní páskovou koženou obuv. Po dvou měsících jsem však zjistila, že tomu tak není. Tuto obuv jsem měla na sobě maximálně desetkrát, proto mě překvapilo, že se mi odřely stélky bot. Tato vada je u otevřených bot dost viditelná. Rozhodla jsem se uplatnit reklamaci, která byla zamítnuta s odůvodněním, že u každého spotřebního zboží dochází častým používáním k opotřebení. Toto odůvodnění mi však připadá po tak krátké době nošení absurdní. Je tvrzení prodávajícího pravdivé? Hana