Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 19. únor 2010
Objednal jsem si ústně u jednoho kováře velkou mříž do okna. Cenu jsme si nesjednali, což byla chyba. Kovář mříž vyrobil, pak miji vyfakturoval. Dle mého názoru byla cena za dílo příliš vysoká. Cenu jsem odmítl uhradit. Kovář odmítá cenu snížit s tím, že je cena přiměřená a chce mne žalovat. Na čí straně je právo? David
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. únor 2010
Na ulici jsem podepsal smlouvu na koupi 2 SIM karet. Doma jsem se rozhodl, že smlouvu zruším. Je po mě požadována finanční sankce za zrušení smlouvy. Mám pokutu zaplatit? Matěj
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. únor 2010
Koupil jsem si ojeté auto, po měsíci jsem ale zjistil, že je v daleko horším stavu, než prodejce tvrdil. Co mám dělat? Zdenek.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. únor 2010
Dobrý den. Mám 14 dní nový mobilní telefon, který se opakovaně sám vypíná bez příčiny. Nevím, zda je chyba v mobilu nebo v baterii, když jsem mobilní telefon chtěla reklamovat, řekli mi, že funguje a že není důvod jej reklamovat. Reklamaci mi poměrně arogantním způsobem odmítli. Co mám dělat? Rozárie.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. únor 2010
Koupil jsem si před půl rokem přímočarou pilu do dílny. Bohužel po půl roce se pokazila - vrčí, ale neřeže. Když jsem přišel do obchodu železářství, kde jsem ji koupil, odmítli mi pilu převzít s tím, že požadují původní origilní obal. Slyšel jsem ale, že při reklamaci není povinností přinést původní obal. Kdo má tedy pravdu? Mirek
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Objednala jsem si opravu prasklé vodovodní trubky. Cena, kterou mi nakonec naúčtovali a kterou jsem zaplatila, je ale velmi vysoká. Můžu teď reklamovat a požadovat částečné vrácení peněz? Firma, která opravu provedla, si za půlhodinovou opravu spolu s materiálem a dopravou naúčtovala částku 1210 korun. Petra
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Na poště mi ztratili balík, hodnotu věcí v něm mi odmítli na poště vyplatit s tím, že to není jejich povinnost, vrátili mi jen poštovné za odeslaný balík ve výši necelých 30 Kč. Co mám dělat? Ctirad
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Reklamovali jsme sedačku, na které praskl potah. Reklamace byla uznána, ale při převzetí jsme zjistili, že je potah na jiném místě propálen zřejmě od cigarety. Prodejce tvrdí, že propálen už byl. To ale není možné, protože my nekouříme a návštěvy kouří vždy na terase. Jak se máme bránit? Děkuji, Darja.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Objednala jsem si u internetového obchodu 2 položky, tyto jsem uhradila přes internetové bankovnictví. Balíček dorazil, ale chyběla v něm jedna z položek. Co teď dělat a jak balíček reklamovat? Jarmila
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 13. únor 2010
Potřebuji reklamovat boty, u kterých se mi udělal "žralok". Bohužel jsem ale ztratila účtenku. Co mám dělat? Martina.