Počet stránek ve webu: 43.155

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 15.2. 2010 jsem si koupil osobní ojetý vůz od soukromé osoby. Po pár dnech jsem zjistil, že auto má závady o kterých mi nebylo řečeno (podezření z nefunkčnosti airbagu jelikož stále svítí jeho kontrolka a řídící jednotka vozu v servisu nekomunikuje a to vše i přes tvrzení prodávájícího že auto airbagy na 100% má funkční a stačí pouze v servisu smazat chybu. I přes měsíc starou technickou kontrolu bylo číslo typu motoru nečitelné tudíž evidenční kontrolou již auto neprošlo. Na webových stránkách prodejce - www.autohonza.cz je uvedeno, že prodávající prodává nehavarované vozy, ale po bližším prohlédnutí vozu je zřejmé že bylo nabouráno na pravý bok. Autem jsem najel cca 150km a poté přestalo jet a je nepojízdné. I přes tyto skutečnosti je ve smlouvě uvedena poznámka "S holedem na stav a předchozí poškození vozidla poskytnuta sleva z celkové ceny 20 000,- kč." Je možno se proti takovéto smlouvě právně bránit a požadovat slevu z kupní ceny nebo nejlépe od smlouvy odstoupit? Děkuji, Ctirad.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku. Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 19.12.2009 jsme reklamovali v Brně zavážecí loďku.Bylo nám řečeno, že reklamace potrvá více než 30dní z důvodu poslání loďky do Holandska. Datum do kdy ale nebylo slovně ani písemně stanoveno. Teď už je 29.3.2010 a už měsíc do prodejny voláme a stále se jen vymlouvají a lžou, že lodku ještě nemají, že máme počkat do dalšího pátku (nejdřív tvrdili,že k loďce nemají ovladač, dnes mi bylo řečeno,že jim ještě ani loďka nepřišla).
Máme nárok na vrácení peněz nebo musíme čekat, možná i další týdny? A kdyby jsme měli nárok na vrácení peněz, musí nám je vyplatit hned na místě nebo musíme na peníze čekat? Děkuji za odpověď, Hana