Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 6.6.2010 jsem na doporučení známé podepsala smlouvu o spolupráci se zástupci firmy Drive consulting z Moravských Budějovic. Zástupci požadovali můj vklad 36.000Kč (registrační poplatek) a mým úkolem je získávat pro firmu nové lidi, nebo zajišťovat prodej přes jejich obchodní oddělení. Během června jsem na firmu odeslala 4 poptávky a dosud mi nepřišla žádná nabídka zboží ani ceny, za kterou bych měla zboží nabídnout dále. Volala jsem manažerovi firmy, který mi telefon nebral. Ozval se až po týdnu, že to dá do pořádku a stále nic. Myslím, že tím porušili to co slíbili a co je uvedeno v jejich smlově. Ráda bych smlouvu zrušila, ale mám obavy, že mi peníze nevrátí.
Poraďte prosím co dál. Děkuji Naděžda

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)
Rádi bychom se zeptali, zda jsou nějaká pravidla pro napadení fakturované částky. Dodavatele jsme vyzvali k fakturaci práce, bohužel oboustrannou chybou nebyla předem stanovená částka za provedení práce. S výší fakturace nyní nesouhlasíme, proto jsme fakturu u dodavatele obratem napadli. Dodavatel stále trvá na proplacení ve fakturované výši. Jaký je v současné chvíli správný postup? Podotýkám, že objednávka ani smlouva s uvedením částky nebyla předem žádným způsobem (ústně ani písemně) uzavřena. Děkuji, Petr

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Rádi bychom se zeptali, zda jsou nějaká pravidla pro napadení fakturované částky. Dodavatele jsme vyzvali k fakturaci práce, bohužel oboustrannou chybou nebyla předem stanovená částka za provedení práce. S výší fakturace nyní nesouhlasíme, proto jsme fakturu u dodavatele obratem napadli. Dodavatel stále trvá na proplacení ve fakturované výši. Jaký je v současné chvíli správný postup? Podotýkám, že objednávka ani smlouva s uvedením částky nebyla předem žádným způsobem (ústně ani písemně) uzavřena. Děkuji, Petr

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Rádi bychom se zeptali, zda jsou nějaká pravidla pro napadení fakturované částky. Dodavatele jsme vyzvali k fakturaci práce, bohužel oboustrannou chybou nebyla předem stanovená částka za provedení práce. S výší fakturace nyní nesouhlasíme, proto jsme fakturu u dodavatele obratem napadli. Dodavatel stále trvá na proplacení ve fakturované výši. Jaký je v současné chvíli správný postup? Podotýkám, že objednávka ani smlouva s uvedením částky nebyla předem žádným způsobem (ústně ani písemně) uzavřena. Děkuji, Petr

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Rádi bychom se zeptali, zda jsou nějaká pravidla pro napadení fakturované částky. Dodavatele jsme vyzvali k fakturaci práce, bohužel oboustrannou chybou nebyla předem stanovená částka za provedení práce. S výší fakturace nyní nesouhlasíme, proto jsme fakturu u dodavatele obratem napadli. Dodavatel stále trvá na proplacení ve fakturované výši. Jaký je v současné chvíli správný postup? Podotýkám, že objednávka ani smlouva s uvedením částky nebyla předem žádným způsobem (ústně ani písemně) uzavřena. Děkuji, Petr

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Rádi bychom se zeptali, zda jsou nějaká pravidla pro napadení fakturované částky. Dodavatele jsme vyzvali k fakturaci práce, bohužel oboustrannou chybou nebyla předem stanovená částka za provedení práce. S výší fakturace nyní nesouhlasíme, proto jsme fakturu u dodavatele obratem napadli. Dodavatel stále trvá na proplacení ve fakturované výši. Jaký je v současné chvíli správný postup? Podotýkám, že objednávka ani smlouva s uvedením částky nebyla předem žádným způsobem (ústně ani písemně) uzavřena. Děkuji, Petr

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Chtěl bych si stěžovat na ředitele jeho nadřízenému. Mám právo získat kontakt na nadřízeného? Jde o soukromou firmu Gimborn Česká Republika s.r.o. Podal jsem na ně stížnost na Živnostenském úřadě a pak mi přišel omylem email od ředitele této firmy, který mi nejspíš ani poslat nechtěl kde bylo, že to přes nějaké známé udělá ,aby neměli problémy s úřady. A proto jsem chtěl mejl nebo kontaktní adresu na jeho přímého nadřízeného, aby jsem si na něj mohl stěžovat a napsat přímo jemu co se v jeho firmě děje a jak jim tam umírají zvířata a jak je tam týrají. Je to firma s chovatelskýma potřebami a se živými žvířatamy. Děkuji, Karel

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Na eshopu tech-shop.cz jsem si objednal na dobírku digitální fotoaparát Panasonic Lumix DMC-LX3 za 1399Kč. Na eshopu bylo u zboží uvedeno : Běžná cena : 11.390Kč, Ušetřite 9.991Kč 88%, Cena 1.399Kč. Po provedení objednávky jsem obdržel potvrzovací email.  Zboží doručují do 2 dní - žádné mi nedorazilo a tel.kontakt je již několik dní nedostupný - emailový kontakt eshopu bez odezvy. Uvedený produkt byl z eshopu stažen a již tam není...
Pokud jsem si zboží objednal a mám potvrzenou objednávku mám možnost se někam obrátit a trvat na doručení zboží? Nebo nemám žádné odvolání? Děkuji za odpověď, Dobromila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Během dubna až května 2010 jsem vypracovala překlad pro překladatelskou agenturu. Mám e-mailem potvrzené jeho přijetí (včetně poděkování), rozsah a cenu za normostránku. Faktury jsem poslala v květnu a jedná se o celkovou částku 11.000 Kč. Vyplnila jsem ji řádně a určila dobu splatnosti 14 dnů. Faktury však nebyly proplaceny ani po čtrnácti dnech od doručení (předpokládám že pošta jde 3 dny), volala jsem jednatelce, která překlad zadávala, a ta mi sdělila, že platba bude asi týden opožděna. Teď mi však poslala email, že jim zákazník nezaplatil a tudíž nemohou zaplatit ani oni mě. Smlouvu nemám, ale pracuji na živnostenský list a mám na e-mailu zadání i potvrzení přijetí překladu. Zajímalo by mne, zda mohu pčtovat penále a jakým způsobem a podle jakých zákonů mohu proplacení faktury vymáhat. Děkuji, Dita.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Během dubna až května 2010 jsem vypracovala překlad pro překladatelskou agenturu. Mám e-mailem potvrzené jeho přijetí (včetně poděkování), rozsah a cenu za normostránku. Faktury jsem poslala v květnu a jedná se o celkovou částku 11.000 Kč. Vyplnila jsem ji řádně a určila dobu splatnosti 14 dnů. Faktury však nebyly proplaceny ani po čtrnácti dnech od doručení (předpokládám že pošta jde 3 dny), volala jsem jednatelce, která překlad zadávala, a ta mi sdělila, že platba bude asi týden opožděna. Teď mi však poslala email, že jim zákazník nezaplatil a tudíž nemohou zaplatit ani oni mě. Smlouvu nemám, ale pracuji na živnostenský list a mám na e-mailu zadání i potvrzení přijetí překladu. Zajímalo by mne, zda mohu pčtovat penále a jakým způsobem a podle jakých zákonů mohu proplacení faktury vymáhat. Děkuji, Dita.