Počet stránek ve webu: 39.116

Pomohla Vám poradna? Pomozte poradně darem uhradit služby jejích právníků.
Číslo bankovního účtu: 2500220711 / 2010 . Děkujeme! Financování poradny - info.
V této sekci můžete zadat dotaz týkající se exekuce a insolvence (oddlužení). Jiné typy dotazů zde prosím neukládejte.
Na Vaši otázku bude odpovězeno cca. do 3 dnů.
Na dotazy odpovídá právnička Mgr. B. Karásková (insolvence) a advokátka Mgr. Renáta Benetková (exekuce).

Vyberte  Přehled dotazů
Součet všech návštěv exekuční poradny: 5.602.604

Vymazání ze SOLUS po splacené insolvenci, oddlužení, osobním bankrotu

Odesláno: 
Otevřeno 1258 x
1 odpověď
 
Dobrý den.
Chtěla jsem se zeptat. Manžel byl v insolveci vše splatil ve 100% visí během dvou let. Po insolvenci už uběhlo pět let kde byl i vymazán z insolvencniho rejstříku.
V polovině února 2018 zjistil, ze je pořád vedený v registru dlužníků SOLUS. Přitom nebankovní půjčku již splatil v insolvenci.
Byla bych ráda kdyby jste nám poradili co se s tím da dělat.
Děkuji moc. Anna
 
Dobrý den,

SOLUS je soukromým registrem dlužníků, přičemž s vedením manžela v tomto registru manžel souhlasil.
Je třeba se tak v této věci obrátit přímo na SOLUS (https://www.solus.cz/kontakt/), přičemž toto již se samotným insolvenčním řízením nemá nic společného.
Dle jejich zveřejněných podmínek platí, že Informace o úhradě dluhu je v registru uchovávána po dobu 3 let a v případě, že se jedná o produkt „Telekomunikační poplatky, služba elektronických komunikací“, nebo o produkt „Elektrická energie“ nebo „Plyn“, k automatickému výmazu dochází po jednom roce od data úhrady dlužné částky po splatnosti. Mám za to, že bude třeba, abyste registru doručili usnesení soudu o ukončení insolvenčního řízení, kterým byl zároveň zproštěn k placení případných dalších dluhů spolu s žádostí manžela o výmaz jeho osoby z negativního registru SOLUS.