Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Zakoupili jsme vůz Škoda Octavia Tour v domění, že kupujeme vůz osobní. Měli jsme týden na výměnu vozu bez udání důvodu, ale až po 14 dnech od zaplacení a převzetí vozu nám došly oba technické průkazy, ve kterých bylo uvedeno, že vůz je nákladní skříňový. Jela jsem tedy do AAA Auto, kde jsme vůz pořídili a bylo mi řečeno, že to nic neznamená, že to měl bývalý majitel pouze kvůli účetnictví takto vedeno. Jenže pak když manžel absolvoval formality kolem přihlášení vozu na něj, na evidenční kontrole a v servisu mu sdělili, že toto je docela závážná věc, jelikož zpět na osobní vůz z užitkového to nelze předělat a můžeme vozit pouze 4 osoby. To samé mi sdělili v originální prodejně Škoda a na ČOI mi řekli, že mohu odstoupit od smlouvy, ale při kontrole kupní smlouvy a ostatních přidaných papírů jsem zjistila, že se nikde neuvádí, že jde o vůz osobní či nákladní, ale pouze o "AUTOMOBIL". Zajímá mě proto, zda i v tomto případě mám právo od smlouvy odstoupit a když firma AAA nebude souhlasit, jaké mám možnosti? Zatajili nám skutečnost, že vůz je užitkový a ne osobní, ačkoli věděli, že sháníme vůz pro rodinu. Po telefonu mi na můj dotaz, proč nám to nesdělili, manažer odpověděl, že kdyby kontroloval všechny techničáky, nedělal by v práci nic jiného a že zaplatíme maximálně pokutu, pojedeme-li v 5 lidech, ale že to Policie moc stejně neřeší. Co tedy mohu podle obchodního zákoníku dělat? Díky, Hanka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Zakoupili jsme vůz Škoda Octavia Tour v domění, že kupujeme vůz osobní. Měli jsme týden na výměnu vozu bez udání důvodu, ale až po 14 dnech od zaplacení a převzetí vozu nám došly oba technické průkazy, ve kterých bylo uvedeno, že vůz je nákladní skříňový. Jela jsem tedy do AAA Auto, kde jsme vůz pořídili a bylo mi řečeno, že to nic neznamená, že to měl bývalý majitel pouze kvůli účetnictví takto vedeno. Jenže pak když manžel absolvoval formality kolem přihlášení vozu na něj, na evidenční kontrole a v servisu mu sdělili, že toto je docela závážná věc, jelikož zpět na osobní vůz z užitkového to nelze předělat a můžeme vozit pouze 4 osoby. To samé mi sdělili v originální prodejně Škoda a na ČOI mi řekli, že mohu odstoupit od smlouvy, ale při kontrole kupní smlouvy a ostatních přidaných papírů jsem zjistila, že se nikde neuvádí, že jde o vůz osobní či nákladní, ale pouze o "AUTOMOBIL". Zajímá mě proto, zda i v tomto případě mám právo od smlouvy odstoupit a když firma AAA nebude souhlasit, jaké mám možnosti? Zatajili nám skutečnost, že vůz je užitkový a ne osobní, ačkoli věděli, že sháníme vůz pro rodinu. Po telefonu mi na můj dotaz, proč nám to nesdělili, manažer odpověděl, že kdyby kontroloval všechny techničáky, nedělal by v práci nic jiného a že zaplatíme maximálně pokutu, pojedeme-li v 5 lidech, ale že to Policie moc stejně neřeší. Co tedy mohu podle obchodního zákoníku dělat? Díky, Hanka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V květnu 2009 jsme s přítelkyní koupili byt v developerem zrekonstruovaném objektu. Podle kupní smlouvy je dvouletá záruka na stavební vady. Při převzetí byl sepsán předávací protokol s pár nedodělky a během následujících pár měsíců se objevily další (některé většího rázu, jako nekvalitní dřevěná podlaha nebo nedostatečné odhlučnění bytu). Do dnešního dne jsme vše několikrát reklamovali u developera, proběhlo i pár schůzí developera se SVJ (ohledně reklamací), ale výsledek je nulový. Několikrát se sice byl u nás podívat a vždy "slíbil" nějaký termín opravy, jednou nám i podepsal seznam závad s odstraněním do 31.3.2010 ... ale nikdy se nic nestalo a developer nekomunikuje, tudíž mi asi nezbyde, než povolat na pomoc právního zástupce.
A tady bych chtěl požádat o radu Vás. Jaký bude asi nejlepší postup? Kontaktovat nejdřív právního zástupce, nebo si nejdřív sehnat znalecké posudky a řešit dále s developerem / právníkem? A jestli tyto náklady (posudek, právník) můžu vymáhat po developerovi? Norbert

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupili jsme byt, u kterého jsme podali reklamaci kvůli zatékání vody stropem. Byla  provedena oprava, která neměla žádný efekt. Po 5 měsících a dalších urgencích stavební firma nejeví zájem reklamaci řešit. Jak dál? S díky Vojtěch

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupili jsme byt, u kterého jsme podali reklamaci kvůli zatékání vody stropem. Byla  provedena oprava, která neměla žádný efekt. Po 5 měsících a dalších urgencích stavební firma nejeví zájem reklamaci řešit. Jak dál? S díky Vojtěch

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupili jsme byt, u kterého jsme podali reklamaci kvůli zatékání vody stropem. Byla  provedena oprava, která neměla žádný efekt. Po 5 měsících a dalších urgencích stavební firma nejeví zájem reklamaci řešit. Jak dál? S díky Vojtěch

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
8.12.2009 jsem si koupil kulovnici pro lovecké účely, kulovnici jsem odborným puškařem nechal osadit montáží pro optiku. Po několika měsících jsem se dostal k nastřelení zbraně a zjistil jsem, že vykazuje dosti závažnou závadu ve funkčnosti. Zbraň jsem 7.7.2010 reklamoval po dohodě s prodejcem přímo u dovozce dané značky. Obdržel jsem řádný doklad o převzetí věci k reklamačnímu řízení. Reklamace mi byla uznána jako výrobní vada. Moje otázka zní, zda se dají níže uvedené body považovat za náklady spojené s reklamací.
1) Náklady na odbornou montáž zařízení pro uchycení optiky.
2) Pořizovací náklady samotné montáže pro uchycení optiky. Toto zařízení je typováno na konkrétní značku o kterou jsem po této závadě přestal mít rozhodně zájem. Zařízení je mi k nepotřebě.
3) V případě, že bod 2) nebudu moci nárokovat, mohu si uplatnit náklady spojené s odbornou demontáží tohoto zařízení?
Děkuji, Petr.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
8.12.2009 jsem si koupil kulovnici pro lovecké účely, kulovnici jsem odborným puškařem nechal osadit montáží pro optiku. Po několika měsících jsem se dostal k nastřelení zbraně a zjistil jsem, že vykazuje dosti závažnou závadu ve funkčnosti. Zbraň jsem 7.7.2010 reklamoval po dohodě s prodejcem přímo u dovozce dané značky. Obdržel jsem řádný doklad o převzetí věci k reklamačnímu řízení. Reklamace mi byla uznána jako výrobní vada. Moje otázka zní, zda se dají níže uvedené body považovat za náklady spojené s reklamací.
1) Náklady na odbornou montáž zařízení pro uchycení optiky.
2) Pořizovací náklady samotné montáže pro uchycení optiky. Toto zařízení je typováno na konkrétní značku o kterou jsem po této závadě přestal mít rozhodně zájem. Zařízení je mi k nepotřebě.
3) V případě, že bod 2) nebudu moci nárokovat, mohu si uplatnit náklady spojené s odbornou demontáží tohoto zařízení?
Děkuji, Petr.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupil jsem si kopačky a po třetím tréningu se mi začaly rozlepovat podrážky. Když jsem dal kopačky reklamovat vratili mi je opravené a po prvním zapase se ta samá vada objevila znovu. Opět mi je opravili a vrátili. Když sem byl kopačky raklamovat po třetí vrátili mi je po měsíci zatuchlé a ještě mokré a žadají mě abych je vysušil aby mi byla reklamace uznána. Co dělat? Zdeněk

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupil jsem si kopačky a po třetím tréningu se mi začaly rozlepovat podrážky. Když jsem dal kopačky reklamovat vratili mi je opravené a po prvním zapase se ta samá vada objevila znovu. Opět mi je opravili a vrátili. Když sem byl kopačky raklamovat po třetí vrátili mi je po měsíci zatuchlé a ještě mokré a žadají mě abych je vysušil aby mi byla reklamace uznána. Co dělat? Zdeněk