Počet stránek ve webu: 39.528

Pomohla Vám poradna? Pomozte poradně darem uhradit služby jejích právníků.
Číslo bankovního účtu: 2500220711 / 2010 . Děkujeme! Financování poradny - info.

4.5 1 1 1 1 1 Hodnocení 4.50 (2 hlasů)
Ráda bych se zeptala, jak dlouhá je záruka na brýle. Vendula

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupila jsem si zboží, později jsem odstoupila od kupní smlouvy. Firma mi ale sdělila, že peníze mi vrátí jen tehdy, pokud se zbožím přijedu osobně. Mám to ale přes celou republiku a cesta by mě přišla skoro dráže než samotné zboží. Mám právo odmítnout a poslat zboží poštou, tak jak to bývá zvyklé? Jarka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupili jsme si plynovou karmu, po několika měsících se z ní začalo doutnat a smrděl plyn. Průtokový ohřívač jsme reklamovali úspěšně, plynař si ale vzal za reinstalaci a znovuzapojení plynu 400 Kč. To nám ale prodejna odmítla uhradit. Máme právo na zaplacení této částky prodejcem nebo ne? Vlaďka

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Zakoupila jsem si u renomované firmy, v domnění, že půjde o kvalitní výrobek, letní páskovou koženou obuv. Po dvou měsících jsem však zjistila, že tomu tak není. Tuto obuv jsem měla na sobě maximálně desetkrát, proto mě překvapilo, že se mi odřely stélky bot. Tato vada je u otevřených bot dost viditelná. Rozhodla jsem se uplatnit reklamaci, která byla zamítnuta s odůvodněním, že u každého spotřebního zboží dochází častým používáním k opotřebení. Toto odůvodnění mi však připadá po tak krátké době nošení absurdní. Je tvrzení prodávajícího pravdivé? Hana

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem autorádio, u kterého se pokazila CD mechanika,která přestala vysunovat CDčka. Oprava v reklamační měsíční lhůtě nebyla úspěšná, nové autorádio neměli, tak mi nabídli vrácení peněz. To jsem nechtěl a požadoval jsem, aby mi vrátili původní autorádio (CD až tak často nepoužívám a stačí mi rádio, jiné autorádio nechci). Původní autorádio ale zlikvidovali a nemohli mi ho z toho důvodu vrátit. Je to v pořádku? Bohuslav

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Můj nezletilý 14letý bratr mi jako dárek objednal u jedné internetové firmy mobilní telefon. O této objednávce jsem se dozvěděl až při upomínce o zaplacení a vyzvednutí. O objednaný mobil nemám zájem, ale prodejce chce celou záležitost předat advokátovi. Jedná se sice jen o částku 1200 Kč, ale i tak je to pro mne docela velký obnos, protože dosud studuji. Jsem povinen tuto částku skutečně zaplatit? Vendelín

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupila jsem si televizor v Plzni, já jsem ale z Karlových Varů. Budu mít náklady na přepravu televizoru do Plzně hrazené prodejcem televizoru nebo si je musím uhradit sama? Hedvika

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupil jsem si vysavač, teď nemůžu sehnat náhradní sáčky, prodejce je nedodává, není to jeho povinností? Jarmil

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamovala jsem obuv poštou. Prodejce mi ale na základě toho odmítl uznat 30denní lhůtu na vyřízení reklamace od doručení, s odůvodněním, že u zaslání reklamovaného výrobku poštou se lhůta prodlužuje. To mi ale připadá jako nesmysl. Monika

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Koupila jsem si boty. Když bylo venku vlhko, boty pustily barvu, takže jsem si zničila ponožky a poškodila kalhoty. Mám nárok na reklamaci obuvi? Karolína