Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Na podzim 2019 jsem si většinou ústně, ale mám i ofocenou komunikaci přes aplikaci Messenger, domluvila ustájení svého koně na rok 2020. Domlouvala jsem ustájení na celý rok, protože při úhradě částky za celý rok najednou jsem dostala zajímavou cenu.   Celkovou částku jsem odeslala převodem na účet.

Žádný doklad o zaplacení jsem nedostala. V polovině února 2020 jsem písemně, opět přes aplikaci Messenger ustajovatelce oznámila, že si svého koně odvážím. Nebyla jsem spokojená s kvalitou služeb. Bohužel jsem si v tu dobu nezdokumentovala nedostatky. Ustajovatelka mi odmítá vrátit peníze za nevyužité ustájení. Mám nějakou naději, domoci se vrácení alespoň části peněz? Jedná se cca o 15.000 Kč. Děkuji Barbora.

 

ODPOVĚĎ:
Teoreticky ano. Nicméně bude třeba formálně ukončit spolupráci, a to odstoupením od uzavřené smlouvy z důvodů porušení povinností ze strany ustajovatelky (nekvalitní služby apod.).
Zašlete jí doporučeně dopis, ve kterém popíšete situaci a uvedete, že odstupujete od smlouvy a žádáte vrácení části peněz (poměrnou část podle nevyužitých měsíců). Pokud by ovšem ustajovatelka na tuto výzvu nereagovala, můžete se obrátit na soud, ale budete muset prokázat, že podmínky ustájení nebyly vyhovující a neodpovídaly smlouvě, což pro Vás bude obtížné za situace, kdy nemáte písemnou smlouvu, ve které by byly podmínky ustájení přesně popsány, a nemáte ani fotodokumentaci nedostatků.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.