Počet stránek ve webu: 41.896

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

29.6.2022 jsme se vrátili z 15 denní "dovolené" v Turecku Šidě přes CK Čedok. Hotel neodpovídá 5 hvězdám. Na pokojích byla strašná špína, byl tam hluk od bazénu i od lidí vedle z pokojů, na který jsme my i sousedi chodili neustále klepat. All inclusive byl taky hrozný, jídlo připálené, mastné, každý den to samé, všude špína, člověk by si nejradši nádobí sám umyl před použitím.

Na pláži byla taky strašná špína, nedostatečná hygiena, všichni s kterými jsme se potkali, říkali že si budou u CK následně stěžovat. Hotel se prodává jako 5* ale odpovídá tak 2-3*. Nicméně proč se na Vás obracím s radou. Máme dvě dcery ve věku 6 a 3 roky, obě se na dovolené přiotrávily, ta mladší dokonce málem neodletěla domů, bylo to opravdu dramatické, měli jsme velký strachm, aby vůbec zvládla noc před odletem. První dceři začali minulé pondělí, to je někdy 20.6.2022 teploty, bolest hlavy a břicha. Podotýkám, že to bylo den potom co pozřela v odpoledních hodinách vodu z automatu, kde jsou džusy pro děti na pláži. Ráno se jí chtělo zvracet, následovala teplota a velká bolest břicha, ležela na pokoji dva dny a třetí ten jsme šli k mistimu doktorovi dolů do hotelu, protože ji začal velmi silný průjem. Řekl, že má bakterii a dal jí 3 léky, ty jsme si zaplatili a byli s dcerou dál na pokoji, takže nějaké 4 dny jsme se u ní s manželem střídali a průjem má tedy dodnes, takže budem řešit s naším doktorem. V neděli jsme byli na pláži a mladší dcera si z druhého automatu, kde je čaj a káva dala horkou čokoládu a v 5 ráno začala zvracet. Měli jsme jet v 8:30 na výlet, ten jsme samozřejmě museli zrušit. Dcera neudržela ani doušek vody a proto jsem šla opět dolů za doktorem, sestra neuměla jinak než turecky, domluva složitá, doktor že přijde až v 10:30 a já tam byla v 9:00 hod. Nechtěla jsem být hysterická, ale šlo mi už o minuty, jelikož dcera začínala být dehydratovaná a přestávala vnímat. Zavolala jsem tedy asistenční službu AXA a do hodiny se nám podařilo ji přesunout na kliniku, kde dostala léky a kapačku. Poté nás odvezli zpět na hotel, kde zaclo druhý den, tedy v úterý 28.6., peklo. Začali ji horečky 40 stupňů, které se nám nepodařilo srážet, byla apatická, spavá, nevěděli jsme co dělat, na kliniku už jsme nechtěli, nebyla jsem spokojená s tím, jak dceři zavedli kanylu a taky byl pan doktor na mě trošku moc dotěrný, řeči typu jak jsem krásná, když mi dcera leží na kapačkách a neustálé sahání na moji ruku mě nepřesvědčili o kvalitě služeb a bylo zde velmi nepříjemné. Noc jsme s dcerou tak tak přežili a chvilku před odletem začal opět strašný průjem a horečka trošku klesla, takže jsme se rozhodli odcestovat a 29.6. jsme odletěli domů. Dnes (31.07.2022) budu s doktorkou řešit co dál a jak dceru postavit na nohy. Nicméně tato dovolená byla opravdu tragédie, z 15 dnů, kdy jsme 2 byli na cestě, 6 dní na pokoji s nemocnými dcerami, jsme si toho moc neužili a vím o dalších případech, kdy známá skončila v nemocnici s dcerou hned po příletu a pak jsem mluvila s lidma z hotelu a ty si budou stěžovat přímo v CK. Proto prosím o radu, zda mám celou věc předat právníkovi a žádat kompenzaci za zkaženou dovolenou nebo zda se mám obrátit na CK a vyplnit nějaký reklamační formulář. Jsem opravdu velmi rozhněvaná a myslím, že takový hotel by se vůbec neměl prodávat, je to o zdraví. Děkuji předem za Vaši odpověď. Jiřina.

 

ODPOVĚĎ:
Určitě je potřeba nejdříve reklamovat zájezd u samotné cestovní kanceláře, a to ideálně v písemné formě, a požadovat odškodnění. V případě, že by se nepodařilo celou záležitost vyřešit smírnou cestou s cestovní kanceláří, můžete se obrátit na soud. V takovém případě je vhodné kontaktovat advokáta, aby Vás ve sporu zastupoval. Kontakt zde: www.advokatikomora.cz.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 69 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.