Počet stránek ve webu: 43.176

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V půli srpna jsem reklamoval v záruce klimatizaciu vozu FORD. Koncem srpna klimatizaci vyčistili, doplnili plyn a barvící látku. Bylo mi řečeno ať se stavím do 14 dnů na kontrolu úniku. Když jsem se tam dostavil, řekli mi, že je to v pořádku a že žádný únik není. Jenže klimatizace stejně nepracovala tak jak má. Auto má automatickou klimatizaci. Když bylo venku kolem 30 stupňů a na klimatizaci jsem nastavil 21 stupňů, klimatizace vychladila vůz cca na 26-27 stupňů (to bylo v srpnu).

1 1 1 1 1 Hodnocení 3.00 (1 hlas)
V půli srpna jsem reklamoval v záruce klimatizaciu vozu FORD. Koncem srpna klimatizaci vyčistili, doplnili plyn a barvící látku. Bylo mi řečeno ať se stavím do 14 dnů na kontrolu úniku. Když jsem se tam dostavil, řekli mi, že je to v pořádku a že žádný únik není. Jenže klimatizace stejně nepracovala tak jak má. Auto má automatickou klimatizaci. Když bylo venku kolem 30 stupňů a na klimatizaci jsem nastavil 21 stupňů, klimatizace vychladila vůz cca na 26-27 stupňů (to bylo v srpnu).

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
31.1.2010 jsme s jednou firmou sepsali smlouvu o výměně oken a dveří. 12.2.2010 jsme uhradili 50% zálohu z celkové ceny. 1.3.2010 firma započala s výměnou. Montážní práce byly ukončeny 5.3.2010. Hned v průběhu montáže jsme zjistili závady u terasových dveří (těsnící lišty u skel dveří byly ze tří různých barev, zdeformované těsnění a černé skvrny uvnitř skla), na které jsme ihned upozornili vedoucího montážní skupiny, který volal na firmu vyrábějící okna.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
31.1.2010 jsme s jednou firmou sepsali smlouvu o výměně oken a dveří. 12.2.2010 jsme uhradili 50% zálohu z celkové ceny. 1.3.2010 firma započala s výměnou. Montážní práce byly ukončeny 5.3.2010. Hned v průběhu montáže jsme zjistili závady u terasových dveří (těsnící lišty u skel dveří byly ze tří různých barev, zdeformované těsnění a černé skvrny uvnitř skla), na které jsme ihned upozornili vedoucího montážní skupiny, který volal na firmu vyrábějící okna.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
31.1.2010 jsme s jednou firmou sepsali smlouvu o výměně oken a dveří. 12.2.2010 jsme uhradili 50% zálohu z celkové ceny. 1.3.2010 firma započala s výměnou. Montážní práce byly ukončeny 5.3.2010. Hned v průběhu montáže jsme zjistili závady u terasových dveří (těsnící lišty u skel dveří byly ze tří různých barev, zdeformované těsnění a černé skvrny uvnitř skla), na které jsme ihned upozornili vedoucího montážní skupiny, který volal na firmu vyrábějící okna.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
31.1.2010 jsme s jednou firmou sepsali smlouvu o výměně oken a dveří. 12.2.2010 jsme uhradili 50% zálohu z celkové ceny. 1.3.2010 firma započala s výměnou. Montážní práce byly ukončeny 5.3.2010. Hned v průběhu montáže jsme zjistili závady u terasových dveří (těsnící lišty u skel dveří byly ze tří různých barev, zdeformované těsnění a černé skvrny uvnitř skla), na které jsme ihned upozornili vedoucího montážní skupiny, který volal na firmu vyrábějící okna.