Počet stránek ve webu: 40.408

Pomohla Vám poradna? Pomozte poradně darem uhradit služby jejích právníků.
Číslo bankovního účtu: 2500220711 / 2010 . Děkujeme! Financování poradny - info.
1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Dne 4.3.2020 jsme přijali do opravy vozidlo. Termín dokončení nebyl stanoven z důvodu náročnosti opravy a dlouhé dodací lhůty náhradních dílů. Dne 24.3.2020 byl zaslán rozpočet opravy zákazníkovi k odsouhlasení, s tím, že budou objednány náhradní díly a doba dodání je minimálně měsíc.

Doba dodání se z důvodu situace (koronavirus COVID-19) protáhla a zákazník nechce dále čekat a chce odstoupit od smlouvy. Chci se zeptat, zda máme právo na účtování vynaložených nákladů na opravu, včetně dílů, které už máme a museli jsme je zaplatit. Chybí nám pouze jeden díl, který nám dodavatel zatím nedodal. Nemyslím si, že by jsme něco porušili a museli zákazníkovi vracet celou zálohu, kterou nám uhradil. Děkuji za odpověď.

 

ODPOVĚĎ:
Pokud byly se souhlasem zákazníka provedeny nějaké práce na vozu, vzniká Vám právo na úhradu těchto prací (včetně použitých dílů apod.). Zákazník pak může odstoupit od smlouvy u úkonů, které dosud nebyly na voze provedeny.