Počet stránek ve webu: 43.176

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Vracel jsem ve 14denní lhůtě zboží eshopu. Dopravce při přepravě do eshopu zboží poškodil. Reklamoval jsem dopravu, ale chyběl mi doklad o zaplacení - od nikoho jsem ho nedostal. Poslal jsem místo něj přepravní list. Na něm jsem jako příjemce uveden já. Tedy moje jméno, adresa, datum a čas přijetí, číslo mé OP, můj podpis.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Vracel jsem ve 14denní lhůtě zboží eshopu. Dopravce při přepravě do eshopu zboží poškodil. Reklamoval jsem dopravu, ale chyběl mi doklad o zaplacení - od nikoho jsem ho nedostal. Poslal jsem místo něj přepravní list. Na něm jsem jako příjemce uveden já. Tedy moje jméno, adresa, datum a čas přijetí, číslo mé OP, můj podpis.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Moje dcera měla v pátek 20.1.2012 maturitní ples. Již v listopadu si byla vybrat do půjčovny oblečení šaty. Šaty byly trochu dlouhé, majitelka ji slíbila, že je do maturitního plesu upraví. Ve čtvrtek byla dcera v půjčovně a šaty ji majitelka neukázala, že nejsou připravené a že je přiveze dceři přímo do sálu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Moje dcera měla v pátek 20.1.2012 maturitní ples. Již v listopadu si byla vybrat do půjčovny oblečení šaty. Šaty byly trochu dlouhé, majitelka ji slíbila, že je do maturitního plesu upraví. Ve čtvrtek byla dcera v půjčovně a šaty ji majitelka neukázala, že nejsou připravené a že je přiveze dceři přímo do sálu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Moje dcera měla v pátek 20.1.2012 maturitní ples. Již v listopadu si byla vybrat do půjčovny oblečení šaty. Šaty byly trochu dlouhé, majitelka ji slíbila, že je do maturitního plesu upraví. Ve čtvrtek byla dcera v půjčovně a šaty ji majitelka neukázala, že nejsou připravené a že je přiveze dceři přímo do sálu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.50 (2 hlasů)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.