Počet stránek ve webu: 43.176

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V říjnu 2011 jsme koupili od firmy Mountfield bazén, který nám i odborně zazimovali. Po dvou měsících jsme zjistili prasklinu asi 30cm na dně bazénu - na problém jsme telefonicky upozornili a bylo nám řečeno, že se to stává a že nám díru přijde zalepit technik a dokonce i věděli, kde ta prasklina je, aniž by bazén viděli.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V rámci reklamační lhůty jsem dne 10.4.2012 doporučeným dopisem odeslala reklamaci úniku tepla v bytě. Z důvodu, že stejnou reklamaci jsem poslala již v roce 2011 a nikdo na ni nereagoval, nechala jsem vypracovat odborný posudek, který jsem k reklamaci přiložila.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V rámci reklamační lhůty jsem dne 10.4.2012 doporučeným dopisem odeslala reklamaci úniku tepla v bytě. Z důvodu, že stejnou reklamaci jsem poslala již v roce 2011 a nikdo na ni nereagoval, nechala jsem vypracovat odborný posudek, který jsem k reklamaci přiložila.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V rámci reklamační lhůty jsem dne 10.4.2012 doporučeným dopisem odeslala reklamaci úniku tepla v bytě. Z důvodu, že stejnou reklamaci jsem poslala již v roce 2011 a nikdo na ni nereagoval, nechala jsem vypracovat odborný posudek, který jsem k reklamaci přiložila.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V rámci reklamační lhůty jsem dne 10.4.2012 doporučeným dopisem odeslala reklamaci úniku tepla v bytě. Z důvodu, že stejnou reklamaci jsem poslala již v roce 2011 a nikdo na ni nereagoval, nechala jsem vypracovat odborný posudek, který jsem k reklamaci přiložila.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V rámci reklamační lhůty jsem dne 10.4.2012 doporučeným dopisem odeslala reklamaci úniku tepla v bytě. Z důvodu, že stejnou reklamaci jsem poslala již v roce 2011 a nikdo na ni nereagoval, nechala jsem vypracovat odborný posudek, který jsem k reklamaci přiložila.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Na konci roku 2010 jsem si zakoupila v kamenném obchodě Mobil Pohotovosti, nový telefon. Za necelé 4 měsíce jsem byla nucena ho jít reklamovat z důvodů častého zamrzání. Reklamace mi byla uznána a byl opraven. Vždy cca. po 5ti měsících se ta STEJNÁ závada objevila znova.