Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká. Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká. Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 3.00 (1 hlas)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká. Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká.Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká.Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká.Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Na přelomu května a června 2010 jsem po telefonické domluvě s majitelkou penzionu v Jeseníkách zaplatila na její účet bezhotovostně 1000 Kč jako zálohu na červencový pobyt. Nic jsem nepodepisovala, vše bylo řešeno přes telefon. Dnes tedy 12. července dva dny před plánovaným odjezdem, jsem v zaměstnání zjistila, že z pracovních důvodů kvůli zakázkám nemohu odjet a telefonicky jsem daný pobyt zrušila. Majitelka penzionu mi však nechce vrátit zaplacenou zálohu. Má na takové jednání právo nebo mám požadovat peníze zpět? Předem moc děkuji za odpověď. Zdravím. Uršula

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Moje tetička, která má 75 let se zúčastnila dne 31.5.2010 akce pořádané společností GOLDEN GATE MARKETING s.r.o. Střemská 3775, Mělník v restauraci mimo místo bydliště a mimo prostory obvyklé pro podnikání (na předváděcí akci). Od společnosti zakoupila zboží za údajně uváděných 5 tisíc, které zaplatila hotově. Při přebírání zboží podepsla Kupní smlouvu. Nebyla upozorněna, že cena není konečná. Teprve při mé návštěvě a předložení kupní smlouvy, jsem zjistila, že má doplatit dalších 6000 Kč a to na základě podstrčené úvěrové smlouvy (teta je po operaci očí a bez lupy prakticky nic nepřečte). Proto jsme ve lhůtě vrátili poštou zboží, písemně odstoupili od kupní smlouvy a požádali společnost o navrácení částky 5000 Kč, které za zboží zaplatila. Přestože lhůta již dávno vypršela, poslali jsme další sdělení, že žádáme o vrácení peněz a to e-mailem, peníze zatím nedošly. Můžete prosím poradit jak dále postupovat? Děkuji Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Moje tetička, která má 75 let se zúčastnila dne 31.5.2010 akce pořádané společností GOLDEN GATE MARKETING s.r.o. Střemská 3775, Mělník v restauraci mimo místo bydliště a mimo prostory obvyklé pro podnikání (na předváděcí akci). Od společnosti zakoupila zboží za údajně uváděných 5 tisíc, které zaplatila hotově. Při přebírání zboží podepsla Kupní smlouvu. Nebyla upozorněna, že cena není konečná. Teprve při mé návštěvě a předložení kupní smlouvy, jsem zjistila, že má doplatit dalších 6000 Kč a to na základě podstrčené úvěrové smlouvy (teta je po operaci očí a bez lupy prakticky nic nepřečte). Proto jsme ve lhůtě vrátili poštou zboží, písemně odstoupili od kupní smlouvy a požádali společnost o navrácení částky 5000 Kč, které za zboží zaplatila. Přestože lhůta již dávno vypršela, poslali jsme další sdělení, že žádáme o vrácení peněz a to e-mailem, peníze zatím nedošly. Můžete prosím poradit jak dále postupovat? Děkuji Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Moje tetička, která má 75 let se zúčastnila dne 31.5.2010 akce pořádané společností GOLDEN GATE MARKETING s.r.o. Střemská 3775, Mělník v restauraci mimo místo bydliště a mimo prostory obvyklé pro podnikání (na předváděcí akci). Od společnosti zakoupila zboží za údajně uváděných 5 tisíc, které zaplatila hotově. Při přebírání zboží podepsla Kupní smlouvu. Nebyla upozorněna, že cena není konečná. Teprve při mé návštěvě a předložení kupní smlouvy, jsem zjistila, že má doplatit dalších 6000 Kč a to na základě podstrčené úvěrové smlouvy (teta je po operaci očí a bez lupy prakticky nic nepřečte). Proto jsme ve lhůtě vrátili poštou zboží, písemně odstoupili od kupní smlouvy a požádali společnost o navrácení částky 5000 Kč, které za zboží zaplatila. Přestože lhůta již dávno vypršela, poslali jsme další sdělení, že žádáme o vrácení peněz a to e-mailem, peníze zatím nedošly. Můžete prosím poradit jak dále postupovat? Děkuji Kamila