Počet stránek ve webu: 39.627

Pomohla Vám poradna? Pomozte poradně darem uhradit služby jejích právníků.
Číslo bankovního účtu: 2500220711 / 2010 . Děkujeme! Financování poradny - info.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Chci se poptat, jak postupovat při reklamaci odpadlé perlinky a lepidla od OSB desek po 8 měsících. Byla zvolena stavitelem špatná technologie - potvrzeno technikem od fa Weber. Firma, která dílo prováděla pracovala velmi špatně, proto od ní v žádném případě nechceme tuto závadu opravit. Podhledy jsou spadlé na 1/4 domu, musí se proto vše odstranit a udělat správnou technologií, kterou tato firma neumí.

Celkem se jedná o 100m2, a předběžná cena opravy je 80.000 Kč. Bohužel nemáme smlouvu o dílo. Firma pracuje bez smluv. Jelikož řemeslníci nejsou, přistoupili jsme na ústní dohodu. Faktury máme. Celkem nám bylo fakturováno cca 300000, za celé dílo/ zateplení a pohledy, perlinka lepidlo/. Chceme se dohodnout na vrácení peněz rozumnou cestou ale vypadá to na problém, proto se poptávám jakou máme šanci. Vše máme na focení, technik se dostaví osobně a dá nám písemné vyjádření. Pokusím se poslat foto. Za pomoc děkuji.   Kořubová.

ODPOVĚĎ:
Nevýhodou je, že nemáte žádnou písemnou smlouvu, nicméně pokud je tato vada způsobena špatnou technologií, která byla použita, bude pro Vás jednodušší prokázat, že se jedná o vadu, na kterou se reklamace vztahuje. Jelikož není písemná smlouva, bude se postupovat podle zákona, kdy Vy určujete způsob vyřízení reklamace – můžete žádat opravu, ale také slevu z ceny či např. odstoupit od smlouvy. Doporučuji komunikovat se společností písemně.