Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Vloni v září jsem si zakoupil mobilní telefon, který jsem během roku 3x reklamoval a prodejce mi reklamaci na konec uznal a informoval mě o této skutečnosti emailem. Toto se uskutečnilo 15.8. s příslibem vracení peněz na můj účet. Do dnešního dne mi peníze na účet nepřišly a nikdo se mnou nekomunikuje. Šlo o nákup přes e-shop. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám dále postupovat? Nemám ani telefon, ani peníze. Děkuji, Roland


ODPOVĚĎ:
Poslat vyrozumění prodejci o tom, že očekáváte vrácení peněz do určitého data, jinak budete nárok vymáhat soudní cestou.
Pro efekt by bylo vhodné nechat tuhle předsoudní výzvu k zaplacení sepsat právníkem – s hlavičkou advokátní kanceláře bude dokument budit větší obavy z realizace soudního sporu.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.