Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Mám dotaz. Reklamovala jsem u firmy ČEZ elektroměr a roční vyúčtování plateb. Mám byt, ve kterém se nezdržuji a byl mi tam zadán neodpovídající stav elektroměru a tím i vysokého nedoplatku. Reklamovala jsem dle Všeobecných podmínek ČEZu, kde se mi zaručují, že do 15ti dnů mne vyrozumí a reklamaci uzavřou do 30 ti dnů.

Nic z toho však se neuskutečnilo. Pouze mi někdo v bytě vyměnil elektroměr. (Je podivné, že po jeho výměně stav odběru prázdného bytu odpovídá, ale to jen do výměny hodin). Ukončila jsem po více jak 30 dnech sama písemně reklamaci a uznala ji za oprávněnou, nikoliv však ČEZ. Nyní tvrdí, že na měření mají 2 měsíce, tudíž i na reklamaci. Tu však neprodloužil z jejich strany nikdo a ani jsem nebyla informována. Je pravda na mé straně? Je reklamace jedna věc a měření elektroměru druhá? Ve Všeobecných podmínkách se zaručují na 30 dnů na reklamace. Děkuji, Martina

ODPOVĚĎ:
Prostudovala jsem materiály ČEZu uvedené na jejich internetových stránkách a domnívám se, že Váš postup byl správný a shodný s jejich podmínkami reklamace. Na několika místech zmiňují 15denní lhůtu na informování zákazníka a 30denní lhůtu na vyřízení reklamace.
Na tento špatný postup můžete podat stížnost ombudsmanovi ČEZu (kontakt naleznete na www.cez.cz).
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.