Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 1.2.2011 jsem uzavřela se společností T-mobile smlouvu na paušál. Při podepisování smlouvy jsem se informovala na všechny obchodní podmínky spojeny s touto smlouvou, zároveň i na to zda při zablokování či odblokování telefonního čísla je tato služba zpoplatněná.

Stalo se to, že jsem tři měcíce od podpisu smlouvy ztratila mobilní telefon s číslem na paušál, ihned jsem kontaktovala operátora T-mobile, kde mi bylo sděleno, že mi číslo sice zablokují, ale tato služba je zpoplatněná, což mi obchodní zástupce zamlčel a to i když jsem se na to při podpisu smlouvy ptala. Psala jsem dopisy na T mobile, kde mi odpověděli, že by rády tuto skutečnost prověřili, ale bohužel na formu jednání nemůžou přistoupit k objektivnímu zpětnému šetření. Sdělila jsem jim, že si myslím že z mé strany nedošlo k porušení smluvních pravidel a že žadám o zrušení smlouvy z výše uvedeného důvodu. Chtěla bych se zeptat, co mám ještě udělat, aby tato smlouva byla zrušená. Děkuji, Tereza

ODPOVĚĎ:
Podrobně si prostudujte Všeobecné podmínky a Ceník tarifů a služeb společnosti T-Mobile, které upravují, za jakých podmínek a jakým způsobem je možné smlouvu vypovědět a jaké úkony jsou jakou cenou zpoplatněny. Takové podmínky byste měla mít připojené ke smlouvě nebo je naleznete na stránkách společnosti.
Pokud příště budete uzavírat jakoukoliv smlouvu, vždycky si obchodní podmínky pečlivě a v klidu prostudujte a nedejte pouze na informace sdělené od obchodního zástupce nebo jakéhokoliv jiného zaměstnance. V případě ústně sdělených informací budete těžko prokazovat, zda došlo nebo nedošlo k jejich poskytnutí.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.