Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V prosinci 2009 jsme koupila sestře k Vánocům mixer Moulinex přes internetový obchod. U zásilky nebyl žádný doklad a jediné co mám v ruce je doklad o zaplacení z pošty, kde však není uvedeno, o jaké zboží se jedná. Navíc nemohu najít žádný potvrzující e-mail, kde byl mixér zakoupen a nepamatuji si to. Mám nějakou šanci u servisu Moulinex uplatnit reklamaci? Předem děkuji za odpověď a zdravím. Děkuji, Leona


ODPOVĚĎ:
Odpověď je jasná – nemáte-li žádné doklady o koupi, nemáte právo reklamaci uplatnit.
Je nutné dohledat korespondenci s prodejcem a vyžádat si od něj doklad (paragon), na což máte jako kupující právo.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.