Počet stránek ve webu: 43.166

1 1 1 1 1 Hodnocení 1.00 (2 hlasů)
Z vodovodního kohoutku nám občas teče desítky minut rezavá voda. Chyba je pravděpodobně v podzemním potrubí, nikoliv v našem domovním, protože máme plastové trubky. Jak se máme bránit? Vlasta


ODPOVĚĎ:
V podobných případech záleží na tom, zda jste nájemníkem bytu nebo majitelem nemovitosti.
Nájemník bytu má právo požadovat po pronajímateli, aby mu zajistil řádnou dodávku veškerých služeb spojených s užíváním bytu. Proto pokud nejsou služby řádně dodávány, můžete žádat slevu na nájemném.
V případě, že jste majitelem nemovitosti, pak je pro vás partnerem do diskuse dodavatel služeb, v našem případě vodárna. Pokud nejsou služby řádně dodávány, můžete tuto skutečnost reklamovat přímo u dodejce médií a máte nárok na slevu z ceny. Pokud budete chtít finanční náhradu za vadně dodanou službu, mělo by se jednat o vadnou dodávku trvalejšího charakteru, nikoliv o jednorázovou havárii.
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.