Počet stránek ve webu: 34.473

popis obrázku

Vaše bezplatná právní poradna
má nové logo a vzhled.
Původní vzhled webu byl tento:

Pomohla Vám poradna? Pomozte poradně darem uhradit služby jejích právníků.
Číslo bankovního účtu: 258752592 / 0300 . Děkujeme! Financování poradny - info.

Nedodržení písemné smlouvy o zhotovení díla: jsme bytová jednotka o 4 bytech. Nechali jsme si od jedné firmy zateplit a odizolovat tuto bytovou jednotku. Písemná smlouva obsahovala datum zahájení 15.6.2014 a datum ukončení 2,5 měsíce po zahájení prací, což datum zahájení dodrželi stavbou lešení. K dnešnímu datu 6.10.2014 mají hotovo něco přes půlku prací.

Jaké je procento při placení daně z příjmu při prodeji nemovitosti? Pokud nemovitost prodám na splátky, budu platit jen z částky, kterou jsem skutečně přijala nebo z celé odhadní ceny? Kdo tento poplatek stanoví a do kdy musí být zaplacen? Děkuji, Leona

V současné době stojíme před rozhodnutím zda koupit novostabu řadového domu. Danou nemovitost jsme již několikrát navštívili a nyní jsme obdrželi projektovou dokumentaci, díky které jsme zjistili, že mezi projektem a realitou jsou rozdíly. Hlavní rozdíl se týká topení. Projektová dokumentace obsahuje řešení v podobě podlahového topení a plastových oken - trojsklo.

Obracím se na Vás s dotazem na posouzení, zda je možné ještě podat žalobu vůči prodávajícímu.
- 6.3.13 jsem zakoupil satelitní přístroj

Mám dotaz k podmínkám výpovědi Franšízové smlouvy uzavřené dle paragrafu 269/2 Obchodního zákoníku č.513/1991. V tomto zákoně není stanoveno jak má být podána výpověď a odkdy platí. Dostali jsme totiž od poskytovatele franšízy výpověď sepsanou dne 29.9.2011, odeslanou 30.9.2011, nám však doručenou doporučeně poštou až 4.10.2011.

Mám dotaz k podmínkám výpovědi Franšízové smlouvy uzavřené dle paragrafu 269/2 Obchodního zákoníku č.513/1991. V tomto zákoně není stanoveno jak má být podána výpověď a odkdy platí. Dostali jsme totiž od poskytovatele franšízy výpověď sepsanou dne 29.9.2011, odeslanou 30.9.2011, nám však doručenou doporučeně poštou až 4.10.2011.

9.1.2016 jsme přes imternetový portál Booking.com zarezervovali ubytování v termínu od 11.3.2017 - 18.3.2017 na penzionu v ČR - Bobešova Bouda, včetně snídaní. Upozornuji, že došlo pouze k rezervaci na portálu Booking, která byla zdarma bez finanční zálohy (která nebyla požadována) ani zveřejnění čísla účtu čí adresy apod.

Po zdlouhavých telefonických jednáních na zákaznické lince O2 jsem napsal písemnou reklamaci na vyúčtování služeb doporučeným dopisem, podací lístek mám. Po třech měsících bez odpovědi jsem poslal upomínku pomocí webového formuláře a obratem mně odpověděli, že žádnou reklamaci ode mně nedostali.

Nechali jsme si dodavatelsky vybudovat jímku odpadních vod. Smlouva o koupi jímky a její instalaci je vedena na jméno mé manželky, která objednávku podepsala. Nicméně komunikaci s firmou měla na starost moje tchýně. Ta má bohužel omezenou schopnost pohybu, takže u vlastní realizace jímky nebyla, nicméně technika firmy upozorňovala, že v místě realizace jímky bude terén dosypáván o cca 35 cm (do úrovně již v té době vystavěné opěrné zdi).

20. května 2015 jsme koupili ojetý automobil v autobazaru. Skryté závady: totálně vyjetý olej (černá hmota), do auta teče, 08/2015 poškozená spojka a blinkry, 9. září reklamace, zamítnuta pro zásah 3. osobou. Reklamace dopisem. Bez odezvy. Autorizovaný servis: olej uniká vadným turbem. Další vady: vyhnilé brzdy bez destiček.