Počet stránek ve webu: 43.176

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra

1 1 1 1 1 Hodnocení 4.00 (1 hlas)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Máme nemilé zkušenosti s chovatelkou z jedné chovné stanice. Koupili jsme si štěně a s vědomím, že je z chovné stanice jsme věřili, že bude vše podle pravidel. Nicméně po první návštěvě veterináře byl u štěněte nalezen svrab a navíc se veterináři pozastavovali nad mládím štěněte. Po troše hledání jsme narazili na vyhlášku o chovu č. 5/2009 Sb., kde se píše, že minimální věk k odběru štěněte je 50 dní (my ho dostali na 44).