Počet stránek ve webu: 43.176

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 12.7.2010 se moje 79 letá matka zúčastnila autobusem předváděcí akce v Hošticích, kde tak jak to na těchto akcích chodí podepsala smlouvu na zboží. K tomu jí ještě byla, tak jak ona říká vnucena klientská karta. Zboží si přivezla domů - zaplatila 1000,- Kč v hotovosti a doplatit má do 12.8.2010 ještě 34.000,- Kč. Po návratu domů se jí vše rozleželo a druhý den do firmy zavolala, že odstupuje od smlouvy a zboží, že je ochotna jim osobně dovést -(provozovna Mělník). S paní se kterou po telefonu mluvila jí řekla, že je to možné, ale aby zavolala ještě další den - středa 14.7.2010. Dne 13.7.2010 matka napsala odstoupení od smlouvy a ještě tentýž den odeslala firmě.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 12.7.2010 se moje 79 letá matka zúčastnila autobusem předváděcí akce v Hošticích, kde tak jak to na těchto akcích chodí podepsala smlouvu na zboží. K tomu jí ještě byla, tak jak ona říká vnucena klientská karta. Zboží si přivezla domů - zaplatila 1000,- Kč v hotovosti a doplatit má do 12.8.2010 ještě 34.000,- Kč. Po návratu domů se jí vše rozleželo a druhý den do firmy zavolala, že odstupuje od smlouvy a zboží, že je ochotna jim osobně dovést -(provozovna Mělník). S paní se kterou po telefonu mluvila jí řekla, že je to možné, ale aby zavolala ještě další den - středa 14.7.2010. Dne 13.7.2010 matka napsala odstoupení od smlouvy a ještě tentýž den odeslala firmě.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dne 12.7.2010 se moje 79 letá matka zúčastnila autobusem předváděcí akce v Hošticích, kde tak jak to na těchto akcích chodí podepsala smlouvu na zboží. K tomu jí ještě byla, tak jak ona říká vnucena klientská karta. Zboží si přivezla domů - zaplatila 1000,- Kč v hotovosti a doplatit má do 12.8.2010 ještě 34.000,- Kč. Po návratu domů se jí vše rozleželo a druhý den do firmy zavolala, že odstupuje od smlouvy a zboží, že je ochotna jim osobně dovést -(provozovna Mělník). S paní se kterou po telefonu mluvila jí řekla, že je to možné, ale aby zavolala ještě další den - středa 14.7.2010. Dne 13.7.2010 matka napsala odstoupení od smlouvy a ještě tentýž den odeslala firmě.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V souladu se smluvními podmínkami jsem vypověděl smlouvu na poskytování internetových služeb od firmy JaroNet. Odpověděli, že vypovězení smlouvy akceptují s tím, že mám demontovat jejich zařízení a do 10 dnů odevzdat v sídle jejich firmy. Toto zařízení je umístěno na střeše našeho družstevního domu. Dle smluvních podmínek je uvedeno, že zařízení se má do 10 dnů po ukončení smlouvy vrátit poskytovateli, ale nikde už není uvedeno, že já osobně musím zařízení demontovat a odevzdat v sídle jejich firmy. Navíc k tomu nejsem ani odborně vyškolen a mohl bych neodbornou demontáží zařízení poškodit.

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)
V souladu se smluvními podmínkami jsem vypověděl smlouvu na poskytování internetových služeb od firmy JaroNet. Odpověděli, že vypovězení smlouvy akceptují s tím, že mám demontovat jejich zařízení a do 10 dnů odevzdat v sídle jejich firmy. Toto zařízení je umístěno na střeše našeho družstevního domu. Dle smluvních podmínek je uvedeno, že zařízení se má do 10 dnů po ukončení smlouvy vrátit poskytovateli, ale nikde už není uvedeno, že já osobně musím zařízení demontovat a odevzdat v sídle jejich firmy. Navíc k tomu nejsem ani odborně vyškolen a mohl bych neodbornou demontáží zařízení poškodit.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V souladu se smluvními podmínkami jsem vypověděl smlouvu na poskytování internetových služeb od firmy JaroNet. Odpověděli, že vypovězení smlouvy akceptují s tím, že mám demontovat jejich zařízení a do 10 dnů odevzdat v sídle jejich firmy. Toto zařízení je umístěno na střeše našeho družstevního domu. Dle smluvních podmínek je uvedeno, že zařízení se má do 10 dnů po ukončení smlouvy vrátit poskytovateli, ale nikde už není uvedeno, že já osobně musím zařízení demontovat a odevzdat v sídle jejich firmy. Navíc k tomu nejsem ani odborně vyškolen a mohl bych neodbornou demontáží zařízení poškodit.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra