Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Reklamovala jsem korbu kočárku a prodejce napsal do protokolu poznámku, že v případě neuznání reklamace si zákazník hradí náklady na poštovné. Reklamace nebyla uznána. Reklamovala jsem sklon korby směrem k hlavě - miminko je tedy hlavou dolu po uložení do kočárku.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Koupila jsem v jednom internetovém obchodě plastový hrací stolek. Zboží mi doručila přepravní společnost do práce, obal byl neporušený. Zboží jsem posléze převážela jako dárek na jinou adresu, kde se zjistilo, že je zboží hodně poškozené, v krabici nebyla žádná výplň, navíc ani návod.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Koupila jsem v jednom internetovém obchodě plastový hrací stolek. Zboží mi doručila přepravní společnost do práce, obal byl neporušený. Zboží jsem posléze převážela jako dárek na jinou adresu, kde se zjistilo, že je zboží hodně poškozené, v krabici nebyla žádná výplň, navíc ani návod.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Koupila jsem v jednom internetovém obchodě plastový hrací stolek. Zboží mi doručila přepravní společnost do práce, obal byl neporušený. Zboží jsem posléze převážela jako dárek na jinou adresu, kde se zjistilo, že je zboží hodně poškozené, v krabici nebyla žádná výplň, navíc ani návod.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Koupila jsem v jednom internetovém obchodě plastový hrací stolek. Zboží mi doručila přepravní společnost do práce, obal byl neporušený. Zboží jsem posléze převážela jako dárek na jinou adresu, kde se zjistilo, že je zboží hodně poškozené, v krabici nebyla žádná výplň, navíc ani návod.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Koupila jsem v jednom internetovém obchodě plastový hrací stolek. Zboží mi doručila přepravní společnost do práce, obal byl neporušený. Zboží jsem posléze převážela jako dárek na jinou adresu, kde se zjistilo, že je zboží hodně poškozené, v krabici nebyla žádná výplň, navíc ani návod.
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Dlouhodobě se snažím reklamovat zatékáni do bytu v novostavbě u firmy u které jsem si byt koupil. Tato firma si pro stavbu bytového domu najala stavební firmu, která je nyní v úpadku. Reklamaci asi řešit nebude. Prodejce argumentuje tím, že "dokud firma není v konkurzu, musí oni vyřízeni reklamace chtít po nich, jinak by se přišlo o záruky na celý dům".
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Dlouhodobě se snažím reklamovat zatékáni do bytu v novostavbě u firmy u které jsem si byt koupil. Tato firma si pro stavbu bytového domu najala stavební firmu, která je nyní v úpadku. Reklamaci asi řešit nebude. Prodejce argumentuje tím, že "dokud firma není v konkurzu, musí oni vyřízeni reklamace chtít po nich, jinak by se přišlo o záruky na celý dům".
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. listopad 2011
Je to už více jak měsíc, kdy jsem podávala reklamaci u cestovní kanceláře ohledně dovolené v zahraničí. Doposud se cestovní kancelář neozvala a k reklamaci se nevyjádřila ani po uplynuti 30 dnů, které udává zákon. Jaké jsou moje možnosti ohledně nedodržení reklamační doby. Děkuji, Valérie