Počet stránek ve webu: 43.214

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Synovec jako právnická osoba zakoupil začátkem května 2013 od fyzické osoby zmrzlinový stánek. Následně se na MěÚ dozvěděl, že byla předchozímu majiteli ukončena doba pronájmu místa. Žádost synovce o pronájem místa byla zamítnuta. Jednal tedy s předchozím majitelem o zrušení smlouvy nebo o náhradu již vzniklých nákladů.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Synovec jako právnická osoba zakoupil začátkem května 2013 od fyzické osoby zmrzlinový stánek. Následně se na MěÚ dozvěděl, že byla předchozímu majiteli ukončena doba pronájmu místa. Žádost synovce o pronájem místa byla zamítnuta. Jednal tedy s předchozím majitelem o zrušení smlouvy nebo o náhradu již vzniklých nákladů.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Synovec jako právnická osoba zakoupil začátkem května 2013 od fyzické osoby zmrzlinový stánek. Následně se na MěÚ dozvěděl, že byla předchozímu majiteli ukončena doba pronájmu místa. Žádost synovce o pronájem místa byla zamítnuta. Jednal tedy s předchozím majitelem o zrušení smlouvy nebo o náhradu již vzniklých nákladů.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Synovec jako právnická osoba zakoupil začátkem května 2013 od fyzické osoby zmrzlinový stánek. Následně se na MěÚ dozvěděl, že byla předchozímu majiteli ukončena doba pronájmu místa. Žádost synovce o pronájem místa byla zamítnuta. Jednal tedy s předchozím majitelem o zrušení smlouvy nebo o náhradu již vzniklých nákladů.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.