Daně, obchod, živnost, podnikání
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Živnosti a jejich provozování
- Zveřejněno: 18. září 2013
Jsem 16letý student, vyvíjím aplikace, mám z nich poměrně slušný pasivní příjem, který se stabilně drží. Četl jsem článek o tom, že od 1.1. 2013 je možné se nechat zplnoletnit nejen díky tomu, že bych se chtěl oženit, ale také proto, abych si mohl vyřídit živnostenský list před 18. rokem. Toto se musí podložit určitým příjmem.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Živnosti a jejich provozování
- Zveřejněno: 18. září 2013
Jsem 16letý student, vyvíjím aplikace, mám z nich poměrně slušný pasivní příjem, který se stabilně drží. Četl jsem článek o tom, že od 1.1. 2013 je možné se nechat zplnoletnit nejen díky tomu, že bych se chtěl oženit, ale také proto, abych si mohl vyřídit živnostenský list před 18. rokem. Toto se musí podložit určitým příjmem.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Synovec jako právnická osoba zakoupil začátkem května 2013 od fyzické osoby zmrzlinový stánek. Následně se na MěÚ dozvěděl, že byla předchozímu majiteli ukončena doba pronájmu místa. Žádost synovce o pronájem místa byla zamítnuta. Jednal tedy s předchozím majitelem o zrušení smlouvy nebo o náhradu již vzniklých nákladů.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Synovec jako právnická osoba zakoupil začátkem května 2013 od fyzické osoby zmrzlinový stánek. Následně se na MěÚ dozvěděl, že byla předchozímu majiteli ukončena doba pronájmu místa. Žádost synovce o pronájem místa byla zamítnuta. Jednal tedy s předchozím majitelem o zrušení smlouvy nebo o náhradu již vzniklých nákladů.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Synovec jako právnická osoba zakoupil začátkem května 2013 od fyzické osoby zmrzlinový stánek. Následně se na MěÚ dozvěděl, že byla předchozímu majiteli ukončena doba pronájmu místa. Žádost synovce o pronájem místa byla zamítnuta. Jednal tedy s předchozím majitelem o zrušení smlouvy nebo o náhradu již vzniklých nákladů.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zveřejněno: 18. září 2013
Synovec jako právnická osoba zakoupil začátkem května 2013 od fyzické osoby zmrzlinový stánek. Následně se na MěÚ dozvěděl, že byla předchozímu majiteli ukončena doba pronájmu místa. Žádost synovce o pronájem místa byla zamítnuta. Jednal tedy s předchozím majitelem o zrušení smlouvy nebo o náhradu již vzniklých nákladů.
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 14. září 2013
Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.