Počet stránek ve webu: 43.176

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jak je to přesně se 14ti denní lhůtou, která zákazníkovi umožňuje vrátit zboží bez udání důvodu? Jestliže zákazník chce této 14ti denní lhůty využít a vrátit zboží nakoupené v internetovém obchodě, je povinen toto zboží odeslat tak, aby bylo danému e-shopu dodáno do zmíněných 14ti dnů od převzetí zásilky?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Má e-shop právo nepřijmout zásilku s vráceným zbožím bez předešlého upozornění zákazníka e-mailem o odeslané vratce (spousta e-shopů má totiž v obchodních podmínkách, že nepřijímají takto neohlášené zásilky). Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje alespoň kopii faktury s nakoupeným zbožím, může e-shop odmítnout vrácení platby? Děkuji, Nora

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje průvodní dopis (o odstoupení od smlouvy, číslo účtu, kam si přeje zákazník vrátit platbu atp.) ale pouze fakturu, jak má e-shop postupovat? Děkuji, Simona

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje průvodní dopis (o odstoupení od smlouvy, číslo účtu, kam si přeje zákazník vrátit platbu atp.) ale pouze fakturu, jak má e-shop postupovat? Děkuji, Simona

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Množí se nám požadavky na kompletní informace (týká se odbavení klientů) k zájezdům v českém jazyce. Předesílám, ze pořádáme zájezdy z 80% na bázi individuálních programů a kalkulací a veškeré podmínky od partnerů, stejně jako vouchery a podmínky nám přicházejí v angličtině.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Množí se nám požadavky na kompletní informace (týká se odbavení klientů) k zájezdům v českém jazyce. Předesílám, ze pořádáme zájezdy z 80% na bázi individuálních programů a kalkulací a veškeré podmínky od partnerů, stejně jako vouchery a podmínky nám přicházejí v angličtině.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V červnu 2011 jsem zakoupila v obchodě pračku za 10.000,-Kč. Platila jsem kartou. Prodavač omylem zadal částku 100,- Kč. Nikdo si toho v tu chvíli nevšiml. Prodejce asi po měsíci celou věc předal bance. Po té mi někdo volal ze skrytého čísla, že je z banky a abych se zastavila a vyjádřila se k dané situaci.

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
S cestovní kanceláří Xxxxxxxx jsem v Turecku navštívila výrobnu kožených oděvů, kde se mi líbil jeden kabát. Bylo nabídnuto, že mi kabát v požadované barvě a velikosti do druhého dne ušijí a dodají ho do hotelu. Kdyby se to nepodařilo, pošlou mi ho hned poštou. Na základě toho jsem zaplatila na místě celou (značnou) částku platební kartou.