Počet stránek ve webu: 40.428

Pomohla Vám poradna? Pomozte poradně darem uhradit služby jejích právníků.
Číslo bankovního účtu: 2500220711 / 2010 . Děkujeme! Financování poradny - info.
1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Byl jsem jednou prodavačkou nařčen ze sexuálního obtěžování. Jsem vedoucí v prodejně a tato prodavačka u nás pracuje od února 2020, je jí kolem 30 let, je samoživitelka, má přítele a co vím udržuje poměr i s otcem jejího syna. Protože neustále neplní nařízení vedoucího a zástupce, týkající se náplně její pracovní činnosti a jsou na ni stížnosti ze stran zákazníků, tak je logicky podrobena kritice a také srážkám prémií z osobního ohodnocení.

Což ona bere jako ponižování její osoby a proto na mne napsala Obchodnímu řediteli dvou a půl stránkovou stížnost ze sexuálního obtěžování. Prosím o relevantní radu, jak se takovémuto nařčení bránit.

 

ODPOVĚĎ:
Je třeba veškerá obvinění rozporovat, samotné nařčení ze sexuálního obtěžování nestačí (tj. nestačí pouze říct, že dochází k sexuálnímu obtěžování), nicméně je třeba uvést konkrétní situace, kdy a v jaké podobě k němu mělo dojít (pokud by docházelo k sexuálnímu obtěžování, neměl by pro zaměstnankyni být problém tyto situace uvést a popsat, v případě, kdy se jedná o smyšlené obvinění, již toto problém bude). V návaznosti na toto pak máte možnost tato tvrzení rozporovat, ideálně podpořit svědeckými výpověďmi dalších zaměstnanců o Vašem přístupu k této zaměstnankyni. Určitě je třeba uvést, jaké důvody spatřujete v tomto obvinění (neplnění pracovních povinností, stížnosti zákazníků apod.).