Reklamace, kupní smlouva, spotřebitel
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 16. leden 2011
Mám dotaz: Jedná se o hosting www stránek, který jsem si objednal. Bohužel při registraci došlo k chybnému zadání domény. Kontaktoval jsem technickou podporu aby mi přenastavila přístup. Už je to týden a nikdo mi nebere telefon, neodpovídá na email ani na ICQ. Je možné odstoupot od smlouvy? Hosting je: www.kapusta.cz
Děkuji, Mojmír
Děkuji, Mojmír
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2011
Dne 1.11.2010 byla při odečtu stavu vodoměru ve vodovodní šachtě pracovníkem vodohospodářské společnosti zjištěna havárie spojení potrubí za vodoměrem. Pracovník provádějící odečet uzavřel přívod vody a následně odpojil potrubí v místě úniku. Vodohospodářská společnost požaduje úhradu vodného uniklé vody (odečet dle vodoměru). Lze se odvolat proti plné úhradě, pokud není zřejmé zavinění z naší strany? Děkuji za odpověď, Zuzana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 15. leden 2011
Dne 1.11.2010 byla při odečtu stavu vodoměru ve vodovodní šachtě pracovníkem vodohospodářské společnosti zjištěna havárie spojení potrubí za vodoměrem. Pracovník provádějící odečet uzavřel přívod vody a následně odpojil potrubí v místě úniku. Vodohospodářská společnost požaduje úhradu vodného uniklé vody (odečet dle vodoměru). Lze se odvolat proti plné úhradě, pokud není zřejmé zavinění z naší strany? Děkuji za odpověď, Zuzana
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Chci si koupit lyže přes internet od fyzické osoby ze serveru bazos.cz a jiné. Má otázka zní: Jakou záruční lhůtu mohu požadovat při tomto nákupu lyží? Jakou smlouvu by prodávající měl poslat a podepsat? Děkuji, Libor
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zveřejněno: 5. leden 2011
Reklamoval jsem u firmy vadné Euro okno a to že dochází k rosení a zamrzání meziskelního prostoru. Firma se odkazovala na to, že ji výrobce skel reklamaci neuznal. Okna jsem reklamoval v záruční době. K tomuto jevu nedochází v létě, čili se po domluvě čekalo, než se závada znovu projeví do podzimu. Okno opět zamrzá, ale firma se s odkazem na výrobce k uznání reklamace nemá. Jak mám postupovat, když firma nechce reklamaci uznat a je to ještě možné když vypršela záruční doba od reklamace cca 6měsíců. Emailovou korespondencí s výrobcem mohu doložit jako důkaz včasné reklamace. Děkuji, Martin