Počet stránek ve webu: 37.159

Pomohla Vám poradna? Pomozte poradně darem uhradit služby jejích právníků.
Číslo bankovního účtu: 2500220711 / 2010 . Děkujeme! Financování poradny - info.

Zakoupena tiskárna značky Canon, stále v zákonné záruce, používané tonery nejsou originální, ale kompatibilní (výroba třetí strany). Výrobce podmiňuje záruku zařízení (které je mj. obvykle vyráběno s minimálním ziskem výrobce) tím, že musí zákazník používat originální spotřební materiál (na kterých výrobce následně utrží hlavní část zisku).

01/2018 jsem koupil auto u soukromé osoby. Při prohlídce a zkušební jízdě vypadalo a bylo vše v pořádku. Sepsali jsme kupní smlouvu, kde je napsáno, že auto kupuji "jak leží a běží“. Žádné závady nebyly v kupní smlouvě vyjmenovány = nebylo na ně upozorněno. Po odjetí z místa auto ujelo 60 km a zastavilo se, kdy se na displeji zobrazila zpráva „porucha motoru, do servisu“.

V září 2017 jsem zakoupil základní desku počítače, tedy tzv. mother board. Po dvou měsících přestala fungovat - samovolně přijímala napájení ze zdroje, větráky se točily ale PC nešel vypnout ani zapnout. Opatrně a s příslušenstvím jsem ji tedy zabalil a reklamoval. Při přijetí mj. v protokolu uvedli "motherboard pohledově nepoškozená".

Ráda bych Vás požádala o právní názor na spor, který vedeme s paní architektkou ohledně účtovaných nákladů za její práci, kterou nepovažujeme za řádně odvedenou. Popis situace: Chystám se s přítelem rekonstruovat dvougenerační dům z 80. let a skrze změnu dispozic pro obě patra jsme na doporučení oslovili paní architektku Márii Opavskou, společnost FOAM.

Oslovil jsem majitele autoservisu, který se zabývá i prodejem ojetých automobilů, tedy ojetin, že bych měl zájem o vozidlo. Byla mi nabídnuta koupě Octavie z roku 1998 za cca. 30.000 Kč. Cena nebyla vysoká, potřeboval jsem ji rychle. Majitel autoservisu říkal, že na autě právě pracují v garáži a že si jej můžu druhý den vyzvednout až vše dodělají.

V polovině října 2017 jsem si koupila trekingové boty, které jsem za 3 týdny od koupě reklamovala. Reklamace vyřízena kladně, avšak nyní, asi měsíc od reklamace mají boty další závadu (avšak jinou než minule). Má otázka zní, zda-li je možné do 6 měsíců od koupě si zvolit, zda chci vrátit peníze, či vyměnit zboží?

Jsem vlastníkem 1/12 orné půdy, na které hospodaří zemědělské družstvo, tedy ZD. Další vlastníci 8/12 matka, ta nyní v listopadu 2017 zemřela, bude se vypořádávat dědictví. Jí jsem byla od roku 2011 opatrovnicí. Další vlastníci 1/12 bratr a 2/12 sestra. Další sestra měla též 1/12 (tuto část darovala druhé sestře před schválením NOZ, i když tuto část slíbila mě).

Spor s Českou poštou: 7.11.2017 jsem uplatnila reklamaci a zároveň nárok na náhradu škody ve výši 17.000 Kč. To je částka, kterou jsem zaplatila paní Navrátilové za 7 korálků značky Trollbeads. Paní Jarošová mou platbu v pořádku obdžela a dne 5.10.2017 u pošty Paskov odeslala.

Objednala jsem si u jedné firmy 5 ks sítí dle předaného 1 ks našeho síta (imitace zlatého dubu, byla rotrhaná síťovina, přislíbili nám nové potažení) a 2 ks oken (polodekor vnitřní bílá - venkovní zlatý dub). Zaměření na okna a sítě pro rozměry a barvy provedl technik firmy, cenové nabídky vypracoval pracovník pobočky a poslal je elektronicky e-mailem.

Mám e-shop, kde prodávám digitální licence her - distribuované pomocí aktivačního klíče. Pokud zákazníkovi prodám digitální licenci, aktivační klíče doručuji e-mailem. Zákazník aktivační klíč úspěšně uplatní (tj. licenci aktivuje a již ji vlastní), ale vyskytne se problém, který souvisí se slabým hardwarovým vybavením jeho PC anebo se např. jedná o technickou chybu výrobce, pro jejíž řešení je třeba jej kontaktovat.