Počet stránek ve webu: 43.121


V této části poradny jsou přijímány dotazy týkající se výkonu/průběhu exekuce a insolvence
.

Vyberte  Přehled dotazů
Součet všech návštěv exekuční poradny: 8.443.318

Dluh u O2 - klient zrušil smlouvu a O2 výpověď neeviduje a vymáhá dluh paušálu

Odesláno: 
Otevřeno 816 x
1 odpověď
 
Dobrý den,
u společnosti O2 jsem 2015 ukončil paušální tarif. Teď mi přišel dopis že dlužím 7.500 Kč, z důvodu neuhrazení.
V době kdy jsem tarif rušil, ale bylo vše zaplacené a řádně ukončené. Po kontaktování operátora mi bylo sděleno, že tarif byl zrušen z důvodu nehrazení faktur, které ale byly údajně až poté co jsem tarif zrušil. Prý neevidují moji výpověď a proto po mě chtějí částku uhradit. Nehledě na to že jsem byl operátorem nazván nepřímo lhářem.
Za tuto dobu 2 let mi žádné upozornění nepřislo a z důvodu, že jsem myslel, že je vše řádně ukončené, což mi v pobočce řekl i zaměstnanec O2, smlouvu i s podepsanou výpovědí vyhodil. Prosím o pomoc, radu cokoliv.
Dá se bránit nebo musím uhradit částku, kterou po mě neprávem chtějí?
Děkuji.
 
Zdravím Vás, jelikož jste smlouvu s operátorem i s výpovědí vyhodil a nyní tedy nemáte "v rukou" jediný důkaz, který by dokládal pravdivost Vašich tvrzení, bude nejlepší pokud tento "dluh" uhradíte, neboť u soudu byste bez důkazu skutečně neuspěl.