Počet stránek ve webu: 43.110

Odeslat dotaz

Z kapacitních důvodů přijímáme dotazy 1x/14 dní (liché týdny) v pondělí po 10. hodině.
Přijímáme vždy prvních 100 ks dotazů.
Dotaz můžete tedy vložit přímo na této stránce za .

Prosíme o dodržování následujících zásad při zadávání dotazu:
Používejte HÁČKY A ČÁRKY nad písmeny - usnadníte nám tím pozdější zpracování zanonymněného textu do veřejné sekce webu.
Časové údaje udávejte ve formátu měsíc/rok - např. 06/2014 (neuvádějte "před rokem a půl", "loni v létě" apod.).
► Buďte pozorní při vkládání emailové adresy. Při jejím špatném zadání Vám nemůže být odpověď doručena.
Dotazy prosím piště stručně, heslovitě a uvádějte jen podstatná fakta.
► Z kapacitních důvodů nelze zasílat přílohy k dotazům, pokud budeme dokument potřebovat, požádáme Vás dodatečně o zaslání. 

► Na konci textu dotazu se nemusíte podepisovat. Text z políčka "Jméno" se automaticky zkopíruje na konec dotazu.

Zachováváme 100% anonymitu - Vaše jméno nebo přezdívka nebudou nikde zveřejněny.


Příklad jak zestručnit dotaz:
Dobrý den. V srpnu 2014jsem koupil mobilní telefon v prodejně mobilních telefonů (neautorizovaná), a telefon přestal 12/2014 z ničeho nic fungovat. Dne 3.12.2014 mobil reklamován, jsem ho nesl do obchodu, kde byl zakoupen a dal do reklamace. Bohužel, když jsem podepsal reklamační protokol, nevšiml jsem si poznámky, že prodejce si prodlužuje záruční dobu na 60 dní… tudíž jsem nemohl ihned po uplynutí 30 dnů požadovat peníze zpět. Telefon nakonec dle vyjádření technika byl poslán na opravu do servisu Samsungu v Německu. Bohužel dle diskuzí na netu jsem zjistil, že obchod praktikuje nečisté způsoby - klientovi nedá vědět a tvrdí že ANO a reklamace automaticky zamítá - jak proti tomu mohu připravit než tam půjdu pro peníze? Reklamační lhůta prodloužená na 60 dní uplyne 1.2.2015 v neděli. Mohu tedy jít 2.2.2015 do obchodu se žádostí o okamžité vrácení peněz, pokud reklamace nebude do té doby vyřízená? Jaké doklady k tomuto požadavku na vrácení peněz budu potřebovat? Děkuji, Xxx 


Zestručněný text:
08/2014 koupen mobil, 12/2014 přestal fungovat, 3.12.2014 reklamace, na reklamačním protokolu jsem si nevšiml prodloužené reklamační lhůty 60 dní. Po 30 dnech mnou žádány zpět peníze, prodejce prý poslal mobil do Německa k opravě. Diskuze Internetu: obchod klame lidi, reklamace finálně zamítne. Mohu 2.2. (po reklamační lhůtě) žádat zpět peníze, pokud nebude zboží připraveno k vydání? Jaké doklady potřebuji k vydání kupní ceny? Děkuji, Xxx