Počet stránek ve webu: 41.484

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

Manželka se přihlásila na řidičský kurz a zaplatila polovinu poplatku (12.000 Kč). Šla na první jízdu a instruktor (který je majitelem školy) byl netrpělivý, arogantní a stresující. Při registraci podepsala žádost a poskytla lékařskou dokumentaci, ale neobdržela žádnou smlouvu. Nyní chce kurz zrušit a požádat o vrácení peněz. Recenze instruktora v online prostředí nejsou dobré a potvrzují její obavy. Má nárok na vrácení peněz v plné výši, i když na stránkách autoškoly uvádí storno poplatek 5.000 Kč?

ODPOVĚĎ:
Podstatné je to, co bylo dohodnuto. Pokud nebyla žádná písemná dohoda, vychází se z ústní dohody, která je závazná pro obě strany.
Ve Vašem případě je rozhodné to, co bylo podepsáno za žádost a co taková žádost obsahuje. Je totiž pravděpodobné, že tato žádost bude mít charakter uzavřené smlouvy (je totiž nerozhodné, jak smlouvu nazvete, důležitý je obsah). Doporučuji nejdříve důkladně prostudovat tuto žádost, co obsahuje a zda neodkazuje na informace na internetu, obchodní podmínky apod. Pokud odkazuje, je třeba tyto podmínky či informace na internetu důkladně prostudovat a postupovat při ukončení smlouvy podle nich.
Doporučuji vést veškerou komunikaci s autoškolou v písemné formě.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 69 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.