Počet stránek ve webu: 43.155

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)

17.10.2021 skončila Bohemia Energy a jako dodavatel poslední instance DPI na dodávku plynu se mi přihlásila Innogy, která mi poslala rozpis záloh na půl roku. Ihned jsem se přihlásila jako trvalý zákazník s odběrem plynu k firmě ČEZ a od 26.10.2021 jsem jejich trvalým zákazníkem. Té jsem též nahlásila stav plynoměru, a byla jsem ujištěna, že se nemusím víc o nic starat.

I když jsem to již několikrát sdělila firmě Innogy, stále trvá na placení. Domnívám se, že by mohla vymáhat jen platbu za dny 17.10.- 26.10.2021. Prosím jak mám postupovat? Děkuji. Ida.

 

ODPOVĚĎ:
Jak uvádíte ve svém dotazu, po přepsání energií k jinému dodavateli, pokud přepis proběhl v pořádku a řádně, neměly by po Vás být vyžadovány platby původním dodavatelem.
Innogy zde vystupuje jako dodavatel poslední instance, který má povinnost ze zákona Vám dodávat energie, dokud si nezvolíte nového dodavatel, což jste udělala. V této situaci doporučuji vykomunikovat, z jakého důvodu je po Vás nadále požadována platba za dodávky, když již došlo k přepisu energií k novému dodavateli. Dále prozkoumejte platební dokumenty, zda po Vás není požadována úhrada jen za dny, než došlo k přepisu energií k novému dodavateli.

Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 79 Kč. Odpověď obdržíte do 3 dnů. Poradit se s právníkem.