Počet stránek ve webu: 43.155

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká. Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká. Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 3.00 (1 hlas)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká. Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká.Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 5.00 (1 hlas)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká.Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
V lednu letošního roku jsme podepsali smlouvu se společností RIO Media a.s. poskytující internet. Smlouvu jsme uzavřeli na dobu neurčitou nejméně však na 12 měsíců. V září se však stěhujeme a byt budeme prodávat. Částku odpovídající 12-ti měsícům jsme doplatili. Máme však problém - společnost si nechce odvézt své zařízení "Gateway" z bytu, přestože jsme je o to výslovně žádali. Zařízení sami odmontovat nesmíme a oni to udělat nechtějí, prý máme zařízení ponechat v bytě novému majiteli, což se mi zdá jako divný postup, vzhledem k tomu, že smlouva je uzavřena s námi a nového majitele se to vůbec netýká.Bojíme se, aby to nebyl jen nějaký chytrý tah ze strany firmy a nechtěli po nás později finanční náhradu za své zařízení. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám postupovat, když si své zařízení odmítají odvézt? Další problém je, že veškerá komunikace s firmou probíhá přes email nebo telefonicky, protože pobočku v místě bydliště zrušili a nejbližší je 300 km, smlouvu jsme proto vypověděli emailem (po předchozí telefonické domluvě). Chci se tedy zeptat, zdali je výpověď emailem platná? Firma na tento email reagovala a potvrdila, že služba bude zrušena. Nevím však, jestli je to dostatečný důkaz, v případě, že by firma někdy v budoucnu řekla, že email není dostačující. Kamila

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Žijeme s manželkou a dcerou v rodinném domku na vesnici.V prosinci se naší dceři, v té době ještě nezletilé, narodil syn. Otec, 22let, otcovsví uznal a v září 2009 se k nám nastěhoval, s dcerou a vnukem obývají jeden malý pokoj v podkroví. Ostatní části bytu jsou společné. Pro jeho závazky podle nás nepřispívá dostatečnou částkou na domácnost, ale o dítě se společně starají více než dobře.Otázka zní: jelikož má u nás faktické bydliště, nevznikne mu náhodou po 1 roce nárok na bydliště trvalé? Pokud ano, jak tomuto předejít? Stačí přerušení (odstěhování) na nějakou určitou dobu (jakou?)? Nebo lze toto upravit nějakou právní smlouvou? Bojíme se toho, že mu vznikne právo u nás bydlet a pokud bychom s tímto nesouhlasili, tak abychom mu nebyli nuceni shánět na naše náklady bydlení. A jak se můžeme domáhat toho, aby přispíval na domácnost dostatečnou částkou? Předem moc děkuji za Vaši odpověď, Čeněk

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Žijeme s manželkou a dcerou v rodinném domku na vesnici.V prosinci se naší dceři, v té době ještě nezletilé, narodil syn. Otec, 22let, otcovsví uznal a v září 2009 se k nám nastěhoval, s dcerou a vnukem obývají jeden malý pokoj v podkroví. Ostatní části bytu jsou společné. Pro jeho závazky podle nás nepřispívá dostatečnou částkou na domácnost, ale o dítě se společně starají více než dobře.Otázka zní: jelikož má u nás faktické bydliště, nevznikne mu náhodou po 1 roce nárok na bydliště trvalé? Pokud ano, jak tomuto předejít? Stačí přerušení (odstěhování) na nějakou určitou dobu (jakou?)? Nebo lze toto upravit nějakou právní smlouvou? Bojíme se toho, že mu vznikne právo u nás bydlet a pokud bychom s tímto nesouhlasili, tak abychom mu nebyli nuceni shánět na naše náklady bydlení. A jak se můžeme domáhat toho, aby přispíval na domácnost dostatečnou částkou? Předem moc děkuji za Vaši odpověď, Čeněk

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Žijeme s manželkou a dcerou v rodinném domku na vesnici.V prosinci se naší dceři, v té době ještě nezletilé, narodil syn. Otec, 22let, otcovsví uznal a v září 2009 se k nám nastěhoval, s dcerou a vnukem obývají jeden malý pokoj v podkroví. Ostatní části bytu jsou společné. Pro jeho závazky podle nás nepřispívá dostatečnou částkou na domácnost, ale o dítě se společně starají více než dobře.Otázka zní: jelikož má u nás faktické bydliště, nevznikne mu náhodou po 1 roce nárok na bydliště trvalé? Pokud ano, jak tomuto předejít? Stačí přerušení (odstěhování) na nějakou určitou dobu (jakou?)? Nebo lze toto upravit nějakou právní smlouvou? Bojíme se toho, že mu vznikne právo u nás bydlet a pokud bychom s tímto nesouhlasili, tak abychom mu nebyli nuceni shánět na naše náklady bydlení. A jak se můžeme domáhat toho, aby přispíval na domácnost dostatečnou částkou? Předem moc děkuji za Vaši odpověď, Čeněk

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Žijeme s manželkou a dcerou v rodinném domku na vesnici.V prosinci se naší dceři, v té době ještě nezletilé, narodil syn. Otec, 22let, otcovsví uznal a v září 2009 se k nám nastěhoval, s dcerou a vnukem obývají jeden malý pokoj v podkroví. Ostatní části bytu jsou společné. Pro jeho závazky podle nás nepřispívá dostatečnou částkou na domácnost, ale o dítě se společně starají více než dobře.Otázka zní: jelikož má u nás faktické bydliště, nevznikne mu náhodou po 1 roce nárok na bydliště trvalé? Pokud ano, jak tomuto předejít? Stačí přerušení (odstěhování) na nějakou určitou dobu (jakou?)? Nebo lze toto upravit nějakou právní smlouvou? Bojíme se toho, že mu vznikne právo u nás bydlet a pokud bychom s tímto nesouhlasili, tak abychom mu nebyli nuceni shánět na naše náklady bydlení. A jak se můžeme domáhat toho, aby přispíval na domácnost dostatečnou částkou? Předem moc děkuji za Vaši odpověď, Čeněk