Počet stránek ve webu: 43.121

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Dva měsíce po dvouleté záruce se nám pokazil notebook, dali jsme ho opravit do autorizovaného servisu a zaplatili cca 6000,-. Po třech měsících se opět projevila stejná závada. Tu nám po dlouhé opravě spravili bezplatně - výměnou celého tišťáku (i když na dvakrát, kdy nám poslali počítač bez funkčního monitoru). Nyní po pětí měsících od druhé opravy se projevila opět stejná závada. Máme nárok na bezplatnou opravu, když se jedná stále o tu samou závadu - již potřetí. Děkuji, Michaela

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Potřebovala bych poradit ohledně rodinného domu. Přes realitní kancelář jsem koupila nemovitost, celou jsem ji zaplatila, použila jsem i prostředky ze stavebního spoření. 6.4. jsem byla na katastrálním úřadě vložit vklad doložený kupní smlouvou. Dnes mi došlo oznámení o zamítnutí vkladu z důvodu nařízení exekuce bývalého majitele. Můžete mi prosím poradit,jak mám postupovat?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Na firmu jsem koupila vozidlo, kde v kupní smlouvě je uvedeno: užitkové vozidlo, dále možnost odpočtu DPH. Po měsíci mi prodejce doručil originál velkého TP, kde jsou údaje o kategorii vozidla přepsány, pravděpodobně z kategorie M1 nebo N1 na OA, (což je ale neexistující kategorie). Dle znaleckého posudku: "Údaje zjištěné na vozidle neodpovídají skutečnosti záznamům v TP vozidla."

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Reklamace vozidla Opel, vyjádření obch. zastoupení: obraťte se na dealera, kde jste vozidlo zakoupili. Dealer, kde vozidlo zakoupili servis  neprovádí, poslal automobil do OPEL Praha. Tam se k reklamacím a k vrácení vozidla vyjádřili, že to není důvod k vrácení vozidla.  Více viz níže - dopis Opelu níže. Mé dotazy: Mají nárok na vrácení vozidla po níže uvedených opravách? Kde mohou reklamaci provádět, rozumí se provozounou zastoupení OPEL i jejich značkový servis?

1 1 1 1 1 Hodnocení 0.00 (0 hlasů)
Jak pokračovat ve vztahu se zhotovitelem zábradlí? Dle domluvy mi zhotovitel zaslal e-mailem 30.5. 2010 cenovou nabídku na nerezové zábradlí se skleněnými výplněmi za 103 000,- kč celkem, z toho sklo se sklenářskými pracemi 48 500,- kč.  Na základě této nabídky byla poslána 8.6.2011 záloha 50 000,- kč na účet zhotovitele.  Domluva o dokončení zábradlí byla ústní na 7-8. měsíc 2010. V červenci 2010 byla nainstalována konstrukce zábradlí s nějakými nedostatky, na které jsem začal upozorňovat. Dále byla vyžádána záloha na sklo 30 000,- Kč, které tu byl zaměřit zhotovitelem najatý sklenář.